Звіт про веб-альманах за 2022 рік показує, що впровадження WordPress зростає, додає нові дані конструктора сторінок – WP Tavern

Звіт про веб-альманах за 2022 рік показує, що впровадження WordPress зростає, додає нові дані конструктора сторінок – WP Tavern

ви можете скористатись послугами веб-студії філандор, Замовити Сайт тут. Студія не перший рік надає послуги.

HTTP Archive опублікував свій щорічний звіт про стан Інтернету, веб-альманах 2022. Звіт містить дані про вміст сторінки, взаємодію з користувачем, публікацію вмісту та розповсюдження з контекстною інформацією експертів у цій галузі. Він опирається на набір даних, який оцінює мільйони веб-сторінок і постійно оновлюється щомісяця. Показники сканування за червень 2022 року, які використовуються для звіту, доступні для публічного запиту в BigQuery.

Розділ про CMS представляє особливий інтерес для користувачів WordPress і розробників продуктів. Набір даних HTTP Archive, який базується на визначенні CMS у Wappalyzer, ідентифікував понад 270 різних CMS. WordPress все ще лідирує на ринку з 35% впровадження на мобільних пристроях — за ним йдуть Wix (2%), Joomla (1,8%), Drupal (1,6%) і Squarespace (1,0%).

Звіт про веб-альманах за 2022 рік показує, що впровадження WordPress зростає, додає нові дані конструктора сторінок – WP Tavern

На відміну від статистичних даних W3Tech, які показують, що частка ринку WordPress зменшувалася з березня по червень 2022 року, а потім залишалася стабільною, веб-альманах показує, що WordPress зріс на 1,4% порівняно з 2021 роком на мобільних пристроях і на 0,2% порівняно з 2021 роком на настільних комп’ютерах. Методології відрізняються тим, що W3Tech включає лише 10 мільйонів найкращих веб-сайтів у своїй статистиці, як визначено списками 10 мільйонів найкращих Alexa та 1 мільйон найкращих веб-сайтів Tranco. Набір даних веб-альманаху включає 8 360 179 веб-сайтів, з яких 7 905 956 є веб-сайтами для мобільних пристроїв і 5 428 235 веб-сайтами для настільних ПК.

Drupal і Joomla повільно занепадають, а Wix виріс за останні три роки, хоча все ще становить лише 2% ринку CMS.

Новинка цього року — це п’ять найкращих розробників сторінок WordPress. Виявлення Wappalyzer показало, що 34% веб-сайтів WordPress у наборі даних використовують плагін конструктора сторінок. Було б цікаво порівняти ці цифри з кількістю сайтів, які використовують лише редактор блоків із плагінами блоків, а також сайтів, які використовують класичний редактор і не використовують конструктор сторінок, але це не було частиною збору даних.

Звіт про веб-альманах за 2022 рік показує, що впровадження WordPress зростає, додає нові дані конструктора сторінок – WP Tavern

Elementor є найпопулярнішим серед конструкторів сторінок, займаючи 40% настільних сайтів і 43% мобільних сайтів WordPress. WPBakery не відстає з показником 34/33%, за ним йдуть Divi, SiteOrigin і Oxygen.

«Як ми бачимо сьогодні, конструктори сторінок справляють значний вплив на продуктивність сайту», — сказав Джонатан Волд, автор розділу CMS. «Історично конструктори сторінок були анекдотичними показниками низької продуктивності. Як один із прикладів, наш набір даних вказує на те, що на веб-сайтах нерідко встановлено кілька конструкторів сторінок, що значно збільшує ресурси, які завантажує сайт.

«Тепер, коли ми відстежуємо дані конструктора сторінок, у наступних випусках ми матимемо можливість оцінити щорічні зміни у прийнятті конструктора сторінок і шукати кореляції цих змін із загальною продуктивністю WordPress як CMS».

Веб-альманах також опублікував дані про продуктивність Core Web Vitals, і результати сильно відрізняються в різних CMS. Duda, конструктор веб-сайтів із функцією перетягування, який використовує менше ніж 1% веб-сайтів, показує найвищі показники: 67% його сайтів мають прохідні результати CWV. Не надто відстають TYPO3 (62%), Jimdo (61%) і Drupal (50%). WordPress, який минулого року обійшов 19%, у 2022 році зріс до 30% і наздоганяє Joomla (38%) і Wix (39%). Постійно високі показники Core Web Vitals складніше для CMS, які в основному розміщені незалежно в Інтернеті, на відміну від централізованої платформи SaaS, тому покращення тут може бути важчим.

Звіт про веб-альманах за 2022 рік показує, що впровадження WordPress зростає, додає нові дані конструктора сторінок – WP Tavern

У звіті докладніше розповідається про продуктивність найкращої платформи за певними показниками, як-от «Мальовка найбільшого вмісту» (LCP), «Затримка першого введення» (FID) і сукупний зсув макета (CLS). Середні показники продуктивності Lighthouse для більшості платформ були низькими та потребували повного підвищення продуктивності. Показники SEO стабільно високі в усіх провідних CMS.

Середній показник доступності Lighthouse для кращих CMS коливається від 77 до 91. WordPress знаходиться посередині з 86, а Squarespace отримав найвищий бал у цій категорії з 91.

Звіт також містить кілька інших цікавих діаграм, що стосуються WordPress, як-от щорічне впровадження за географією. WordPress є найпопулярнішим в Іспанії (39%), Італії (38%) та Японії (38%).

Звіт про веб-альманах за 2022 рік показує, що впровадження WordPress зростає, додає нові дані конструктора сторінок – WP Tavern

Web Almanac також опублікував дані про походження WordPress із прохідними балами для Core Web Vitals за географією. Лідером є Японія — 52%, за нею йдуть Канада (49%) і Німеччина (48%).

«Також варто відзначити велику різницю між географічними регіонами: Бразилія становить 10% у порівнянні з Японією, яка становить 52%», — сказав Волд у звіті. «Бразилія на нижньому рівні зростає, але покращується на 100% з року в рік. Оскільки ми оцінюємо набір даних наступного року, можливо, варто глибше дослідити низькі результати, щоб визначити потенційні причини та можливості для покращення».

Ознайомтеся з повним звітом у розділі CMS, щоб дізнатися більше про провідні платформи. Завдяки зусиллям 108 волонтерів веб-альманах 2022 також містить велику кількість інформації на ширші веб-теми, включаючи доступність, безпеку, стійкість, сумісність тощо.

Джерело: https://wptavern.com/2022-web-almanac-report-finds-wordpress-adoption-is-growing-adds-new-page-builder-data

Related posts