Contents
Як врятувати бізнес за допомогою реклами в соцмережах
Якщо ви бажаєте створити сайт безкоштовно, зробити це можна city-afisha.com. Зовсім не обов’язково замовляти розробку.
Під час повномасштабної війни бізнеси активно шукають можливості для розвитку. Важливо швидко орієнтуватися, щоб продовжувати залишатися на плаву та отримувати прибуток. Для використання цієї іншої методики, зокрема, просування в соцмережах. Якщо правильно налаштувати рекламу, можна успішно просуватися у своїй ніші навіть у такі важкі години.
Сьогодні до вашої уваги пропонуємо кейс грумінг-салону, яким поділився Андрій Данів — один з топових спеціалістів з контекстної реклами на Freelancehunt. За допомогою правильно вибраних креативів та цільової аудиторії Андрію вдалося не просто відкрити бізнес замовниці, який був на межі закриття, але й підвищити прибуток компанії.
Про компанію
PETSON dog resort and grooming — це свідомий грумінг-салон та зооготель, основні принципи роботи якого розроблені зоопсихологом. На 9 місяців ринку. Основна ідея полягає в тому, що вони відрізняються від конкурентів більш дбайливим та усвідомленим підходом під час догляду за тваринами. Усі спеціалісти мають багаторічний досвід і ветеринарну освіту.
Завдання
Клієнтка звернулася до нас за вхідним листуванням, де розповіла про свій минулий досвід запуску реклами, який, на жаль, був негативним через численні блокування сторінок. Спеціаліст, який запустив рекламу, відмовився розбиратися, у чому справа, після чого співпрацю зупинили. Клієнтка написала, що саме вона хоче спробувати змінити швидкість на краще. Тому ми взяли справу у свої руки та пропрацювали ключові моменти, а саме:
- Зробили стабільний потік заявок на грумінг-послугу.
- Підвищили конверсію заявка — продаж.
Бюджет
$400 — оплата наших послуг.
$500 — рекламний бюджет.
Детальніше точні цифри щодо кількості клієнтів та чек за час роботи з 28.04 по 03.09:
- Витрачено — $1 607,62.
- Листування — 415.
- Ціна листування — $3,87.
- Середній чек послуг у клієнта — 900 грн.
Реалізація
До нашої співпраці клієнтка працює з іншими підрядниками з реклами. Рекламний бюджет на той час становив $400. Але в них не було стабільної кількості заявок і результат дорівнював 4-5 записів на місяць.
Працювати над проектом почали за 10 днів до повномасштабної війни. Перед початком роботи ми зробили кілька важливих кроків:
- Детально проаналізували минулі запуски, щоб зрозуміти, як покращити результати реклами та окремих точок зростання.
- Проаналізували конкурентів з погляду їх пропозиції та продажу послуг під час листування.
- Для покращення конверсії заявка-продаж прописали рекомендації клієнту з продажу послуг.
- Запустили перші рекламні кампанії, які принесли заявки за $4 на стадії оптимізації реклами.
Через кілька днів роботи реклами розпочалася повномасштабна війна, тому проект поставили на паузу. Наприкінці квітня ми зв’язувалися з клієнткою щодо відновлення роботи, але власниця планувала закривати бізнес. Домовилися, що запустили рекламу в тестовому форматі та подімося на результати.
Під час оновлення реклами обрали головний посил, що ми відновили роботу та підтримуємо економіку країни. Таким чином, креативи та тексти були оформлені в патріотичному стилі.
Результат
Реклама почала давати гарні та стабільні результати. Вартість заявки становила в середньому $2,5, з яких ~50% були записані на послуги.
Результат вдалось утримати впродовж двох місяців. Надалі через підвищення конкуренції на ринку і, відповідно, підвищення цін на аукціоні реклами, заявки виросли в ціні до $3,5. Власницю задовольняли такий результат, після чого ціна залучення клієнта була прийнята — близько $10 за нового клієнта за середнього чека 900 грн.
На початку роботи протестували два формати рекламних креативів:
- Статичний банер.
- Відеокреатив.
Статичний банер показав низьку ефективність за листуванням. Ціна листування у середньому становила $3,34. CTR у середньому — 1,20%.
Відеокреативи показали кращу ефективність. CTR був нижчим, ніж на банерах, але результативність була кращою за листуванням. CTR у середньому — 1,18%, ціна листування — $2,83.
Патріотичні банери
Використовували два формати креативу: відео з українською піснею та статичний банер.
Найкраще працювало відео. CTR ставив 1,79%, ціна листування — 1,39 доларів США. Банер не спрацював. Цей креатив себе добре показав з кінця квітня до кінця травня, далі ціна листування почала зростати.
Що унікального чи незвичайного було в кампанії
У момент запуску рекламних запитів мало хто для грумінгу шукав клієнтів через соціальні мережі. Тому не було можливості підготуватися до запуску, спираючись на дані спеціалістів, які працюють із цією нижчою.
Підходи до створення рекламних запитів і пошук робочих зв’язків проводили методом численних тестів креативів та аудиторій. Виявили, що для цієї ніші найкраще підходять відеокреативи.
Для замовника найкраще підходити формат пошуку клієнтів через листування в Direct, тому основна ціль була — використання повідомлення.
З якими проблемами стикалися та як їх розв’язували
На моменті тестування аудиторії та творчості зіштовхнулися з проблемою неякісних листувань. Була мала конвертація в записи на грумінг (не в сукупності ціна процедури) та багатьом не підходило до розташування салону. Прийняли рішення протестувати на креативних адресах салону та ціну грумінгу. Питання локації закрито, а від питання ціна залишається відкритою. Люди писали та перепитували вартість послуг, вважаючи, що саме для їх улюбленця коштує дешевше.
Прийняли рішення протестувати найплатоспроможнішу аудиторію. У налаштуваннях вибрали лише користувачі iPhone, починаючи з моделей X і вище. Цей сегмент аудиторії показав собі найкраще: конверсія у записі була високою, а питання ціни не виникало.
Висновок
З клієнтом працювали в період з 05.05.2022 по 05.09.2022. За час роботи отримали 420 листувань, витратили $1 627,62. Докладніше, які результати отримали:
- ціна листування — $3,87,
- конверсія з листування в запис — 38%,
- ~160 клієнтів записано на грумінг за 4 місяці роботи,
- середній чек послуг грумінгу — 900 грн,
- нам вдалося заробити клієнту 144 000 грн (приблизно $4000-4500 через різницю в курсі доларів),
- під час роботи реклами клієнт отримував стабільно від 4-5 запитів на день на послугу грумінгу. Це всі нові клієнти, більшість з яких повернулися наступного разу.
Основна ціль була створити стабільний потік якісного листування, середня перевірка вартості послуг склала 900 грн. На початку це вдавалося дуже важко. За перших запусків рекламних записів не було, після запиту клієнти писали вартість послуги чи локації салону. Проаналізувавши перші звернення клієнтів, приймали рішення на рівні креативності закривати питання, які можуть виникати у клієнта. На креатив нанесли локацію салону та вартість послуг грумінгу. Так з першим запуском почати надходити цільові запити.
Реклама повністю себе купує та приносити клієнтці прибуток.
Потрібне просування вашого бізнесу в соцмережах? Звертайтеся до наших фрилансерів, і вони розроблять для вас ефективну рекламу відповідно.
Джерело: https://freelancehunt.com/blog/iak-vriatuvati-pukhnastii-biznies-za-dopomoghoiu-rieklami-v-sotsialnikh-mieriezhakh/