Як українські фрилансери допомагають бізнесу з ребрендингом

Як українські фрилансери допомагають бізнесу з ребрендингом

Ви чули про ефективність телеграм роботів? Конструктор ботів телеграм від filandor. Зовсім не обов’язково замовляти розробку.

Війна диктує свої умови проживання для малого та середнього бізнесу. Для одних це велика криза та проблеми, але для деяких бізнесів це можливо виявитися новими вікнами. Тож під час війни бізнес потребує змін, але міняти потрібно динамічно — щось переробляти, виходити на нові ринки.

Сьогодні ми спілкуємося з представником малого бізнесу Володимиром Поліщуком, власником компанії «Здорово». Нещодавно Володимир відкрив на сервісі Конкурс з розробки етикеток для лінійки олій.

Пропонуємо вашій увазі деталі цього кейса.

Про компанію

Компанія «Здорово» займається виробництвом олії холодного віджиму, борошна, протеїнів та реалізацією натуральних харчових продуктів. На ринку 2014 року. Товар продають через власний сайт, Розетку та невеликі магазини по всій країні. Географія поширення — Україна.

Завдання

Розробити етикетку для лінійки олії холодного віджиму в скляній тарі 250 та 500 мл, залишившись наявною застарілою, перестала подобатися та зберегти свою роль.

У продукті має розміщуватися така назва торговельної марки: Здорово! Обирати натуральне.

Етикетка має виконувати такі функції:

  • звернути увагу на поліці магазину;
  • відповідати на запитання: «Що це — олія соняшнику чи конопель?»;
  • показувати преміальність продукту;
  • показувати переваги методу виробництва (у прикладі — упаковка соків Галіція).

Портрет цільової аудиторії

Вік 35+, переважно жінки, цікавляться оздоровленням або шукають рішення для існуючих проблем зі здоров’ям.

Бюджет

7 000 грн.

Реалізація

Замовник отримав 113 варіантів етикеток. З них вибрав таку, що найбільше відповідає його цілям. Переможниця Юлія Колесник втілила ідею — показати на етикетці процес виробництва олії холодного віджиму.

Результат

Як українські фрилансери допомагають бізнесу з ребрендингом

— Володимире, розкажіть, будь ласка, чому виникло таке завдання? В яких випадках варто змінювати опакування? Що очікуєте від нової етикетки та коли вона купиться?

— Багато підприємців не замислюються над тим, що час від часу потрібно робити ребрендинг, змінювати зовнішній вигляд товару цієї продукції, яку вони продають. Малому бізнесу непотрібно хвилюватися, що після зміни етикетки їхню продукцію раптом перестануть упізнавати. Навпаки, треба постійно тестувати.

На різних етапах етикетки забезпечує свої функції. Наприклад, у попередню етикетку ми закладали ціль — показати, що це олія холодного віджиму. Але зараз ми підготували поміняти етикетку.

Нам потрібна була така етикетка, яка точно розповість про продукт, буде виділятися на полицях. Етикетку, яку ми зараз брали, ще будемо доопрацьовувати, але я бачу в ній потенціал. Переможниця Конкурсу єдина, хто відчує моє бажання, — показати на етикетці процес виробництва олії. Далі ми модифікуємо етикетку, додамо QR-код з процесу виробництва відео, щоб люди могли бачити, як ми виготовляємо олію. Процес відбувається дуже просто: беремо розчин, віджимаємо від нього олію при 20 градусах. Виконавиця на одній боці етикетки показала цей процес.

Якщо етикетка «зіграє», вона швидко окупиться — за кілька місяців.

— Дійсно, тих, хто розуміє, що таке холодний віджим та його переваги, — це чипляє та зацікавлює. А в чому переваги олії холодного віджиму?

— Ми беремо насіння, наприклад, соняшнику, і тиснемо з його олію на гідравлічному пресі. Це спеціалізоване обладнання саме для холодного віджиму. Ця олія насправді майже не має яскравого запаху і смаку, вона нейтральна. Але тільки-но ви додасте її до теплої їжі або на сковорідку, відчуєте просто неймовірний аромат. Тобто поки олія холодна, вона знаходиться ніби в стабільному стані. Для порівняння — коли ви відкриєте пляшки, якими заповнені наші поліці, то відразу відчуєте яскравий аромат, хоча на пляшці написано «Холодний віджим».

— Коли ви плануєте використовувати етикетку?

— На цій тижні закінчуємо всі доопрацювання та випускаємо до друку.

— Розкажіть, будь ласка, звідки ви побачили про Конкурси? Ви користувалися цим форматом вперше, хоча на сервісі вже 6 років. У який момент ви розумієте, що вам підходить саме Конкурс?

— Десь рік тому я звернув увагу, що на сервісі є Конкурси. Але на той момент не готовий був витрат на етикетку великий бюджет. Зараз розумію, що краще підготуватися і зібрати потрібний бюджет, бо тут є певні переваги. Перший момент — ви можете знайти виконавця на постійній основі, який будете вас розуміти і з яким матимете спільне бачення. Другий момент — у вас є можливість вибирати. Це, на мій погляд, дуже важливо.

Ми вибрали формат Конкурсу тому, що він дає можливість одразу зібрати велику кількість конкурсних робіт від різних виконавців. І на бюджеті точно не потрібно економити, тому що виконавці вищого рівня не хочуть потрапити на Конкурс, бо невеликий бюджет їм буде нецікавий.

— Як ви зрозумієте, що етикетка «зайшла»?

— Я побачив це за аналітикою та за тим, наскільки виросли продажі. Умовно, на скільки пляшечок на день зростуть продажі. Нам цікаво нести наш продукт в масі.

— Ще для яких цілей зробили етикетку?

— Надалі ми плануємо працювати з лідерами думок, а для цього потрібна красива картинка.

— Де продається ваша продукція?

— Ми працюємо з мікробізнесом, заслуговуючи, що є один власник, якого відкривають 1-2 крамнички у вашому місті. Мені цікаво працювати з такими людьми. Також у нас є свій інтернет-магазин.

— Чи багато у вас конкурентів?

— Конкурентів багато, але мало хто залишається на постійному ринку.

Багато хто займається виробництвом, але не надає етикетки, хоча це дуже важливий момент.

Ми любимо свій продукт та створюємо його своїми руками. У буквальному сенсі, на початку нашої роботи ми тиснули олію вручну, використовуючи ручний гідравлічний домкрат і невеликий прес. Іноді працюють по 12 годин поспіль.

Постійно намагаємося покращити те, що пов’язано зі здоровою їжею та смаковими якостями. Ми впевнені, що під час дегустації наша олія сподобається багатьом. Але для того, щоб нас помітили, потрібна сучасна етикетка.

— Розкажіть, будь ласка, про ще один ваш проект — розробку гідравлічного преса.

— Так, це був цікавий проєкт. Ми замовляли на фрилансі розробку гідравлічного преса для виготовлення олії методом холодного віджиму при 20 градусах. Ми зробили чудовий проект, але в реальності знайшли компанію з виготовлення, яка мала б станки потрібного розміру та з потрібними допусками щодо точності, ми не платимо.

— Які ваші рекомендації, коли малому та середньому бізнесу варто звертатися до фрилансерів.

— Я завжди дивлюся у бік фрилансу, коли мою роботу можна виконати віддалено. Для залучення спеціаліста на постійну роботу на виробництво, звичайно, шукають виконавця за місцем проживання. А так традиційно йду на фриланс. Водночас досвід дізнався, що коли хочеш, щоб був якісний результат, — має бути точне завдання для фрилансера.

Я знайшов усіх підрядників саме на фрилансі й зараз працюю з ними постійно щодо реклами, доопрацювання сайту, дизайну, текстів та інших послуг.

— Володимире, дякуємо вам за ваш час. Ми дуже раді, що у нас є такі активні підприємці, які працюють з нашими фрилансерами та не бояться експериментувати.

— Ця війна відкрила багатостей можливо. Можливо, це звучати не зовсім так, як мало б звучати, але деякі бізнеси закрилися, деякі бізнеси повинні відкритися, тому що конкуренції стало менше. Ти повинен розвивати свою справу. Якщо інша людина не може працювати, отже, працюєш ти і маєш розвивати економіку.

Моя думка: якщо ви хочете щось відкрити в бізнесі, зараз саме це зробити.

Дякуємо Володимиру та бажаємо успіхів у його справі. Чекаємо на сервісі з новими проектами.

Висновки

Малий та середній бізнес має постійно експериментувати, щоб зростати. Для цього необхідні компетентні спеціалісти та експертиза. Саме таких спеціалістів для реалізації будь-яких завдань варто шукати на фрилансі, на найкращому сервісі в Україні Freelancehunt.

Наш кейс — хороший приклад, коли замовник коштує 7000 грн на етикетку, яка купується за кілька місяців. Подальше зростання прибутку можна використовувати на розвиток інших напрямків бізнесу.

Фріланс демонструє зростання навіть під час війни, а українські фрілансери оцінюють рівень здоров’я будь-якої задачі.

Джерело: https://freelancehunt.com/blog/kieis-zdorovo-rozrobka-ietikietki-dlia-liniiki-olii-kholodnogho-vidzhimu/

Related posts