як оптимізувати час та ресурси

як оптимізувати час та ресурси

Ви чули про ефективність телеграм роботів? Конструктор ботів телеграм від filandor. Зовсім не обов’язково замовляти розробку.

Поточні умови в Україні змінили не лише наші звичні будні, але й підходи до виконання роботи. Тут вплив і стресу, і постійних хвилювань за безпека свою та рідних, і неможливість зібрати себе докупи й бути таким самим продуктивним, як до війни. А коли об’єкт у цих умовах зменшується рівень доходів, потрібно думати, як оптимізувати і робочий час, і проні витрати. Будемо розбиратися, як тут діяти в разі, якщо це фриланси для початківців та коли досвідчений фахівець, і чи варто спробувати продавати свої продукти ще й на діджитал-маркетплейсах.

як оптимізувати час та ресурси

Як налагодити робочий режим та оптимізувати час на реалізацію проектів

Не вимагайте від себе такої самої продуктивності, яка була до війни

Певно, ви самі помітили, що продуктивність стала гірше — якщо раніше на який процес склався умовних 20 хвилин, то зараз можна витратити кілька годин. Та й концентрація могла змінитися. Це нормально, особливо, якщо говорити про фрилансів для початківців. Ми цього не помічаємо, але фоново потребуємо багато енергії на те, «переварити» новини, переживання за інших та які були інші проблеми. Більшість часу перебуваємо в тривожному стані, через що концентрація падає, а за нею й нашу силу енергійно працювати.

Виділяйте час на відновлення сил

Як би складно не було виконано до ритуалів, які раніше приносили задоволення, спробуйте це зробити. Щоб відвідати кав’ярню та вип’яти кави, зустрітися з друзями, знайдіть на пробіжку чи інший вид тренування, почніть дивитися новий серіал. А ще часто допомагають просто обійми, жарти та розмови з рідними.

Спробуйте навчатися нового

Навчання чудово відволікає від тривожних думок та нескінченного скролу новин. А ще дозволить у часи війни підвищити свою конкурентоспроможність, експертність, залишитися «на ринку». потрібно, можна час на вивчення іноземної мови, що дозволить спробувати виділитися із замовниками з-за кордону надалі. Або ж пройти курс за профіль чи суміжною спеціалізацією й отримати нові навички.

Зараз, коли навколо великої кількості освітніх об’єктів відкрили вільний доступ до своїх продуктів, це хороша можливість, якою охороняється. А ще непоганий варіант зміни професії, якщо ви вже втомилися від поточної та потребують перекваліфікації.

як оптимізувати час та ресурси

Поверніться до більш-менш нормального графіка життя та роботи

Перший час краще слідкувати за собою — проаналізувати такі параметри:

  • скільки часу зараз ви реально можете працювати продуктивно, з високого рівня концентрації;
  • скільки часу вам потрібно на перерви;
  • скільки годин у середньому вам цілком комфортно працювати, аби мати ще мати на спілкуванні з рідними та іншими для вас речами;
  • скільки годин на день потрібно спати (і не лише вночі).

Подивіться за собою так хоча б тиждень. Бо у зв’язку зі стресом деякі звички можуть змінитися. Наприклад, якщо раніше вам було комфортно працювати пізно ввечері й до ночі, то зараз продуктивний час може міститися на ранній ранок. Це більше можливостей трансформувати графік у-менш зручний і хоча б у цьому певну точку опори.

Спробуйте розподілити робочий час на конкретні процеси

Наприклад, перші 20 хвилин робочого часу можна розповсюдити на комунікацію з клієнтами — описати повідомлення, які отримали ввечері, вночі чи рано вранці. Далі можна сформувати план дій на день, враховуючи перерви. Також на період активу краще відключити нові канали та ті, які не є роботи, але можуть відволікати.

Ідеальної схеми того, як розподілити час, немає, і коли говоримо про фриланців для початківців, і коли щодо організації роботи досвідченими фахівцями. Комусь комфортніше на 2-3 роки повністю відключати робочі чати й зосереджуватися на самій роботі, потім бачить чати, якщо що, відписати клієнтам чи колегам і далі працювати. Комусь — працювати та паралельно листитись. Спробуйте різні варіанти. Повторимося — через сильний стрес війни та емоційні гойдалки звичні робочі вподобання можна змінити чи попередні більше не будуть актуальними для тестування.

Прочитайте бізнес-процеси, якщо ще цього не зробили

Особливо це деякі схожі на тих, хто є виконавцем між собою проектами та учасниками, які робочі процеси включають. Пропишіть їх усі частини, вказуючи назви, скільки часу потрібно на, які можна паралелити, і скільки загалом часу потрібно на виконання схожого завдання чи проу. В ідеалі — перетворіть це все потім на чек-лист. Так ви хоча б економите час на те, щоб подумати, що за чим робити, а далі — матиме базу для оптимізації часових витрат.

як оптимізувати час та ресурси

Спробуйте не лише замовлення, але й створювати та продавати продукти на відповідних майданчиках

Ідея є тим, хто таки повернув свою продуктивність, хоче працювати, заробляти, але великого потоку замовлень немає. Тоді варто спробувати створити продукти та опублікувати й продавати їх на спеціалізованих діджитал-маркетсах, на кштальті TemplateMonster. особливо, варіант додаткового заробітку таким таким дизайнерам та розробникам. Можна створити шаблони сайтів, сторіс, листів для розсилок, графічних елементів, макетів для постів у соцмережах тощо. Звісно, ​​джерело джерела але напрацюватимуть певне портфоліо на майданчику, це вигідна інвестиція, яка в подальшому може статистикою доходу.

І не треба думати, що ця порада лише для досвідчених фриланс-спеціалістів. У разі, коли це фриланс для початківців, варто спробувати. Тут важливо мати фактичний досвід роботи за спеціальністю, професійні навички, кейси та бажання, час створювати продукти.

Як мінімізувати проектні витрати, але робота на високому рівні

Для початку потрібно взагалі розуміти, чи є у вашій діяльності витрати на які послуги для роботи. Швидше за все, є — що місячні підписки, річні абонплати, оплата за різні послуги чи продукти.

Далі алгоритм дій може бути таким:

  1. Введіть усі ці витрати (особливо щомісячні та щоразові) в одну таблицю.
  2. Підрахуйте загальні щомісячні витрати (у середньому).
  3. Розмістіть послуги за критеріями цінності та важливими — від яких ви будете складно виконувати свою роботу до менш важливих.
як оптимізувати час та ресурси

4. Спробуйте шукати дешеві чи безплатні аналоги для менших значущих сервісів. Наприклад, ви маєте платну підписку на якусь програму, яку зараз активно не використовуєте. Тоді можна спробувати скористатися безкоштовною версією підписки (якщо таке є) чи шукати дешевший аналог. А ще обов’язково перевірте, чи розробник надає пільги для українців (зараз це популярна опція).

5. Якщо основні платні сервіси є дорогими, спробуйте шукати аналоги. Можливо, яку програму ви використовуєте вже кілька років і не користувалися альтернативами. А вони, швидше за все, будуть і, можливо, досить непогані, кращі за наповненням та ціною. Тому вивчіть ринок інструментів. Бо варіант «лишити все, як є» у вас завжди буде.

Аналоги російських сервісів для українців

Ми знали аналоги найпопулярніших сервісів та програм російського походження. Розповідаємо, чим замінити Tilda, 1C, Bitrix24, Taplink, Livedune.

як оптимізувати час та ресурси

6. Проаналізуйте ринок на наявність багатофункціональних сервісів. Можливо, вийде деякій програмі замінити кілька й у результаті платити менше.

Загалом більше аналізуйте себе — вивчіть актуальні свої можливості, вподобання, слідкуйте за фізичним та емоційним станом. Не вимагайте від себе більше, ніж можете зробити, аби не нашкодити. І пам’ятайте — все буде Україна!

як оптимізувати час та ресурси

Джерело: https://freelancehunt.com/blog/frilans-v-umovakh-viini-iak-optimizuvati-chas-ta-riesursi/

Related posts