WordPress у Нью-Йорку розмістить серію про сучасну аналітику, яка поважає конфіденційність, і використовує дані першої сторони – WP Tavern

WordPress у Нью-Йорку розмістить серію про сучасну аналітику, яка поважає конфіденційність, і використовує дані першої сторони – WP Tavern

ви можете скористатись послугами веб-студії філандор, Замовити Сайт тут. Студія не перший рік надає послуги.

Одним із позитивних ефектів пандемії COVID-19 є те, що місцеві зустрічі частіше транслюють свої події в Інтернеті, надаючи людям за межами найближчої території можливість відвідати та навчитися новим навичкам. Пошук на meetup.com за WordPress, відфільтрований для відображення онлайн-подій, відображатиме майбутні події, які можуть відвідати будь-хто.

WordPress NYC проводить цікаву нову серію з шести частин про аналітику, яка починається цього тижня в четвер, 19 травня, о 19:00 за європейським стандартним часом. Співорганізатор Віктор Рамірес розпочне це з семінару під назвою «Ландшафт даних про продукти та маркетинг». Учасники отримають огляд поточного ландшафту аналітики WordPress. Наступні події розповідатимуть про те, як скласти план відстеження, як перейти до параметрів відстеження з відкритим кодом (з дотриманням конфіденційності) і як використовувати дані WordPress для покращення роботи користувачів.

Рамірес є провідним інженером з аналітики продуктів у The Knot Worldwide, а також керує агентством WordPress.

«Я був натхненний, тому що аналітика продуктів була моєю роботою протягом двох років», — сказав Рамірес. «Це одна з найпопулярніших ролей у технологіях у всьому світі, крім WordPress».

Під час семінару він планує продемонструвати переваги використання Rudderstack, інструмента конвеєра даних клієнтів з відкритим вихідним кодом, і Avo Workbench, платформи керування даними, порівнявши їх із варіантами приватного підприємства. Розклад серії включає щотижневі презентації до 23 червня:

Серія познайомить учасників з концепцією збору даних першої сторони (на відміну від даних третьої сторони) та дізнається, як створити кращі, дотримання конфіденційності для споживачів, замість того, щоб «націлювати» на них небажані повідомлення.

Якщо ви використовуєте WordPress для продукту чи послуги, цей семінар може дати вам новий спосіб подумати про збір даних споживачів для вашого бізнесу. Подія безкоштовна, а посилання для участі в онлайн-режимі буде видно для тих, хто зареєструється для участі.

Джерело: https://wptavern.com/online-meetup-wordpress-nyc-to-host-series-on-modern-privacy-respecting-analytics-and-leveraging-first-party-data

Related posts