WooCommerce.com повертає сайти ізольованого програмного середовища для тестування розширень – WP Tavern

WooCommerce.com повертає сайти ізольованого програмного середовища для тестування розширень – WP Tavern

ви можете скористатись послугами веб-студії філандор, Замовити Сайт тут. Студія не перший рік надає послуги.

WooCommerce.com повертає функцію, яка дозволяла клієнтам тестувати розширення в середовищі пісочниці перед їх покупкою. Вибрані розширення можна завантажити на приватному тестовому сайті протягом 30 днів, перш ніж сайт самознищиться.

Незважаючи на те, що WooCommerce.com вже пропонує 30-денну гарантію повернення грошей, якщо користувачі незадоволені покупкою, тестування пісочниці пропонує першу чергу для запобігання клієнтам, які змушені посилатися на гарантію повернення грошей. Це економить час і ресурси обох сторін, дозволяючи клієнтам тестувати розширення відповідно до їхнього унікального переліку потреб, не зобов’язуючись купувати.

Потік для цієї функції є стратегічним, оскільки вимагає від потенційних клієнтів увійти або створити обліковий запис, щоб протестувати розширення. Це дозволяє користувачам повертатися та повторно відвідувати свої тестові сайти пізніше під час процесу прийняття рішень. WooCommerce.com також може збирати дані про те, скільки пісочниць запущено для кожного з його розширень, і визначати, які з них важко конвертувати. Я не здивуюся, якщо WooCommerce оптимізує ці пісочниці для кращої конверсії.

WooCommerce.com повертає сайти ізольованого програмного середовища для тестування розширень – WP Tavern

Під час тестування цієї функції я вибрав розширення WooCommerce Pre-Orders. Після входу сайт завантажується за лічені секунди з уже активованим розширенням у порожньому магазині. Мені вдалося створити продукт, доступний для попереднього замовлення.

WooCommerce.com повертає сайти ізольованого програмного середовища для тестування розширень – WP Tavern

Функція тестування в реальному часі доступна ще не для всіх розширень. Інженер WooCommerce Ремі Корсон повідомляє, що наразі він активний для таких продуктів (у майбутньому буде більше): подальші електронні листи, доповнення до продукту, набір для імпорту CSV продукту, постачальники продуктів, таблиця тарифів доставки, бронювання, редактор полів оформлення замовлення , бали та винагороди, а також попередні замовлення. Будь-яке з доступних розширень можна одночасно активувати на існуючому тестовому сайті.

Сайти ізольованого програмного середовища WooCommerce.com створено виключно для простого тестування розширень. Це може бути не найкращим, якщо під час тестування потрібно виключити конфлікти з іншими розширеннями. Тестові сайти не дозволяють установлювати іншу тему або додавати інші плагіни.

У більшості випадків функція тестування в реальному часі має бути достатньою, щоб відповісти на більшість запитань користувачів до придбання розширення. Також чудово підходить для демонстрації клієнту в разі необхідності обґрунтування витрат. Деякі з цих розширень коштують від 100 до 249 доларів США на рік, що є незначними витратами для людей, які тільки починають працювати в магазині й цікавляться, чи відповідатиме розширення їхнім потребам.

WooCommerce.com є одним із багатьох розробників цифрових продуктів у просторі WordPress, які вже використовують цей тип тестування, хоча термін служби пісочниці коливається від години до кількох тижнів. Якщо ви не хочете пропонувати безкоштовну версію свого розширення, за оновлення якої користувачі платили б, безперечно, пропонувати миттєве тестування в реальному часі. Це позбавляє користувачів від клопоту, пов’язаного зі створенням власних тестових сайтів і отриманням відшкодування, а також дозволяє їм справді переглядати безліч комерційних доповнень, які вони, можливо, не думали досліджувати.

Джерело: https://wptavern.com/woocommerce-com-brings-back-sandbox-sites-for-testing-extensions

Related posts