Топ порад для ефективної роботи на фрилансі під час війни

Топ порад для ефективної роботи на фрилансі під час війни

Ви чули про ефективність телеграм роботів? Конструктор ботів телеграм від filandor. Зовсім не обов’язково замовляти розробку.

Фріланс в умовах війни має свої особливості. додаткові потреби у постійному професійному самовдосконаленні на спеціалістів лягає додатковий стрес, пов’язаний з адаптацією до нових, не завжди сприятливих умов. Робота між повітряними тривогами, напружені новини та багато інших елементів стають причиною того, що виконавцям складніше працюють. Це підтримує як організації, так і психоемоційний рівень. Тому закономірно розглядають питання про те, як адаптуватися до нових умов роботи, а ще — вміти швидко вникнути в інші сфери, з якими відбувається взаємодіяти.

Розглянемо ці питання більш детально.

Топ порад для ефективної роботи на фрилансі під час війни

Які галузі замовляють послуги у фрилансерів

Попри складні умови, в яких опинився український бізнес, чимало його сфери намагаються витримати тиск на важливі. Серед галузей, які зараз масштабуються та звертаються до спеціалістів, які працюють дистанційно, варто відзначити так:

1. Будівництво, ремонт

Чимало споруджують відбудови після пошкоджень, зумовлених бойовими діями. Також законодавство, яке регулює будівельні роботи, стало більш лояльним та гнучким, дозволивши людям не чекати на отримання дозволів, якщо йдеться про зведення житлової будівлі до 2 поверхів. без цього, з огляду на наближення опалювального сезону, багато власників будинків прагнуть утеплити свої домівки. Тому послуги будівельників та майстрів, які виробляють фасади й покриття, мають великий запит і потрібні в нинішніх умовах.

2. Психологічні послуги

Як знайти нові сенси під час війни? Як пережити стреси й негаразди? На які ваші сили діяти, щоб жити й працювати в нових умовах? На ці запити намагаються відповісти кризові психологи та коучі, а їхні послуги дуже популярні. Тому чимало фрилансерів зазначають те, що зріс запит на контент та онлайн-ресурси (особливо лендінги) для різноманітних курсів, консультацій і груп підтримки.

3. Онлайн-школи та курси з різних напрямків

Чимало людей прагнуть розвинути нові навички в нових умовах, краще адаптуватися до них. Це розповсюджується як професійних знань, так і навичок, пов’язаних з іноземною мовою. Індивідуальні та групові заняття мають великий попит серед людей, які вийшли до інших країн та прагнуть поповнити свій словниковий запас, щоб добре почуватися в іншому оточенні.

4. Сфера ІТ

IT-сфера продовжує стрімко розвиватися, тому компанії звертаються за послугами до фрилансерів різних напрямків. Також окремі спеціалісти часто потребують допомоги інших спеціалістів, щоб просувати свій продукт. Наприклад, розробник чи дизайнер може використовувати послуги копіратера або маркетолога для спільної роботи над лендінгом чи сайтом. Або ж, навпаки, копірайтер, який уже має контент, потребує технічного втілення ідеї свого сайту.

5. Одяг та взуття

Попри те, що у вас немає людей втратила купівельна спроможність, одяг традиційно належить до базових речей. Тому товари в цій сфері поширення, а також збільшується кількість інтернет-магазинів, які надають таку продукцію.

Вище були перелічені далеко не всі галузі, які мають клієнтів на сьогодні. Великий запит мають юридичні послуги, пасажирські перевезення, послуги в б’юті-сфері. Тому для фрилансерів добре орієнтуватися в цих галузях та підвищувати в них свою компетентність. Це забезпечити доступ до актуальних замовлень.

Як ефективно працювати спеціалістам різних напрямків

На що варто орієнтуватися розробникам, дизайнерам та маркетологам, щоб ефективно працювати в нових умовах?

Розробник

Щоб розробити якісний та ефективний сайт, потрібно знати не тільки тонкощі IT-сфери, а й трохи людської психології. Цей користувач має час шлюбу та не прагне, щоб його дивували спецефектами. Головне, щоб функціональний готовий інтернет-ресурс відповідав тим запитам та потребам, які мають його цільову аудиторію.

Дизайнер

Якщо сказати про роботу дизайнера, то тут діє той самий принцип. Уже давно пішли в небуття ті часи, коли у сфері веб-дизайну можна було б когось здивувати нагромадженням елементів на сайті та повністю беззмістовним меню. Сьогодні актуальні такі тренди:

  • лаконічність;
  • мінімалізм;
  • функціональність;
  • простота й зручність у користуванні.

Важливо, щоб сайт був інтуїтивно зрозумілим і простим. Водночас дизайн має створювати певні асоціації зі сферою, яка представляє ресурс.

Маркетолог

Тепер перейдемо до роботи маркетолога. Тут уже дещо складніше працювати в сучасних умовах. Маркетинг дуже пов’язаний з поведінковою економікою, а її тренди зараз нестійкі та нестабільні. Війна стала фактором, який вплинув на поведінку споживачів стресу. У перші місяці її багато сфер немовби завмерли. Наразі багато з них вийшли на стабільне функціонування, проте все одно говорити про підвищення рівня комфорту та спокою для бізнесу неможливо. Тож деякі сфери, які спрямовані на адаптацію людей до нових умов, працюють суттєво краще, ніж інші.

Як здатні допомогти шаблони сайтів

Коли йдеться про розробку інтернет-ресурсу, дуже добре допомагають готові шаблони сайтів. Вони розроблені для найбільш топових сфер бізнесу та здатні стати відображенням актуальних ідей.

Топ порад для ефективної роботи на фрилансі під час війни

Часто клієнти не мають запиту на те, щоб замовляти інтернет-ресурс з нуля, особливо, коли в них обмежений бюджет. Тут допомагають готові шаблони, розроблені відповідно до теми спеціфіки сайтів.

Це хороший вибір і для спеціалістів, які мають роботу недорогого та якісно. такі шаблони відчутно сприяють та значно спрощують процес. Багато варіантів подібних шаблонів можна побачити на сайті TemplateMonster.

Чек-лист, як фрилансеру бути ефективним у нових умовах

Мабуть, це одне з найпопулярніших запитань, яке об’єднує спеціалістів IT-сфери як технічного, так і гуманітарного напрямку. Тож пропонуємо до вашої уваги чек-лист, який допоможе розібратися.

1. Звузьте спеціалізацію до тих сфер, які сьогодні найбільше потребують ваших послуг.

Це допоможе уникнути розгалуження сили та енергії, а також дасть можливість сфокусуватися на базовому.

2. Підпишіться на оновлення декількох топових ресурсів з новинами в цих сферах.

Іноді фрилансери не сприймають цю рекомендацію, думаючи: «Навіщо мені так занурюватися, якщо для мене ключове — знати свою галузь?» Проте розуміння трендів тих основних сфер, до яких належать ваші клієнти, ви зможете спілкуватися з ними «однією мовою». На етапі пресейлу, коли йдуть переговори за об’єктом, вам потрібно продати свою послугу, така обізнаність може зіграти вирішальну роль.

3. Робіть менше дій, але щоб вони були правильними та цільовими.

Закон Парето, коли 20% зусиль дають 80% результату, дуже популярний у бізнесі. Цьому принципу роботи хочуть навчитися спеціалісти, які помічають, що інші до переробки та розпорошення зусиль.

4. Дбайте про свій психологічний стан.

Хоча ця рекомендація не вимагає компетентності, вона працює на працездатність. Втомлена людина стає менш важливою, вона працює повніше, її стає складніше відновити в пам’яті потрібну інформацію. Тому дуже важливо берегти сили, обмежувати час перегляду тривожних новин, спілкуватися з людьми, які підтримують.

Як зберегти продуктивність на фрилансі під час війни

Топ-6 рекомендацій від психолога для Freelancehunt, як впоратися зі стресом та залишитися продуктивним в умовах війни. Продуктивність на фрилансі.

Топ порад для ефективної роботи на фрилансі під час війни

А якщо все-таки довелося працювати з незнайомою сферою…

Найкраща ситуація тоді, коли фрилансер може вибрати проєкти для своєї вищої спеціалізації, як це було описано вище. Та іноді буває так, що доводиться підбирати свої навички під ринок та працювати з темами, у яких ви маєте небагато досвіду. Що ж робити в такому випадку, якщо вам, приміром, довелося працювати з проектом про садівництво, а вузькоспеціалізованих знань ви у ньому не маєте? Ось кілька рекомендацій:

  1. Знайдіть сферу ключові онлайн-ресурси, ознайомтеся з її тенденціями.
  2. Правильно вибудуйте комунікацію з клієнтом та поставте йому кілька питань, пов’язаних з тим, як подати фахову інформацію про галузь у зрозумілий для аудиторії спосіб.
  3. Подивіться результати роботи колег-фрилансерів зі своєї сфери на сайтах, які знайдете в топі. Наприклад, як виглядає дизайн популярних ресурсів про садівництво, які акценти копірайту роблять у контенті.
  4. Попросіть клієнта показати ресурси компаній-конкурентів, які подобаються, щоб знати, від чого відштовхуватися.
  5. Домовтеся про поетапну роботу над проектом, щоб клієнт міг корегувати результат на проміжних етапах. Це допоможе додати потрібні гнучкості до робочого процесу та вчасно вносити поправки.

Хоча ці рекомендації виглядають простими, вони допомагають суттєво полегшити робочий процес.

Підводячи ризик…

Отже, робота фрилансерів у часі війни дійсно змінилася. Ринок став більш непередбачуваним та динамічним. Однак є вагомий орієнтир — виживають ті сфери, які допомагають людям краще адаптуватися до нинішніх умов. Ви ще можете переглянути їх перелік.

Разом з тим, важливо вміти відточувати навички у власній спеціалізації та не намагатися бути експертом у всьому. Дійсно, вміння швидко орієнтуватися в новій тематиці — гарна навичка, але не менш важливо правильно вибирати галузі та тематики, в яких ви хочете поглибити знання.

Джерело: https://freelancehunt.com/blog/top-porad-dlia-iefiektivnoyi-roboti-na-frilansi/

Related posts