Що таке SEO-просування та оптимізація і для чого вони

Що таке SEO-просування та оптимізація і для чого вони

Зміст статті

Пошукова оптимізація та просування (також відома як SEO-просування) — це комплекс заходів для оптимізації сайту для того, щоб він показувався вище в пошуковій видачі. Це здається досить складним, але основні правила досить прості.

А чим вище сайт у видачі, тим частіше на нього заходитимуть потенційні клієнти.

Що таке SEO просування?

Ми можемо визначити його як набір заходів, які ми повинні вжити для забезпечення того, щоб кожна сторінка сайту була в оптимальному стані, щоб з’являтися в пошуковій видачі. Таким чином на сайт приходитиме цільовий органічний трафік.

Що таке SEO-оптимізація та SEO-просування і чому це важливо

В рамках глобальної SEO-оптимізації та SEO-просування на сайті основна увага приділяється оптимізації контенту та всіх технічних параметрів, у які ми можемо втрутитися. Таким чином, ми підготуємо інформаційну архітектуру, внутрішні посилання, контент та метаінформацію (серед іншого), щоб пошукові системи могли відстежувати її, включати до своїх баз даних за допомогою процесу, що називається індексацією. Сайт ранжуватиметься за певними пошуковими запитами.

Оптимізація на сайті завжди має бути спрямована на полегшення роботи пошукових систем. Спочатку вони сканують сторінки за допомогою програмного забезпечення під назвою «робот», а потім індексують та впорядковують результати на основі складних алгоритмів.

Як реалізується SEO-просування?

Головне у будь-якій стратегії — це планування. У випадку SEO все починається з пошуку так званих ключових слів. Він полягає в переведенні бізнес-цілей у пошукові запити, що найбільш підходять за популярністю в різних пошукових системах.

Пошук ключових слів має вирішальне значення визначення архітектури сайту. На їх основі визначаються категорії, сторінки та теми статей сайту. У багатьох випадках проста семантична зміна може у багато разів змінити потенційний охоплення.

Усі ключові слова сайту поєднуються в семантичне ядро.

Чек-лист SEO-просування

Після збирання семантичного ядра, можна розпочинати наступні етапи. Для початку потрібно переконатися, що сайт має логічну інформаційну архітектуру, бездоганний макет і унікальний, ієрархічно структурований контент.

Розглянемо основні параметри, які необхідно оптимізувати для успішного SEO просування.

  • Сервер: краще, якщо сервер, на якому розташовується сайт, знаходився в країні основної цільової аудиторії. Сторінки сайту мають швидко завантажуватись. Якщо сайт вантажиться повільно, то, можливо, винні тому великі фотографії, занадто багато запитів або великі файли JS або CSS. Обов’язково необхідно визначити кеш сайту.
  • Архітектура: вона має бути логічною і добре побудованою як для пошукових систем, так і для користувачів.
  • Програмна частина та макет: сторінка має бути логічно і правильно створена. Також вона має бути зрозумілою пошуковим системам. Обов’язково потрібно оптимізувати заголовки, URL-адреси та мета-теги за допомогою правильних ключових слів. Також необхідно використовувати заголовки у контенті.
  • Контент: тексти мають бути унікальними та достатнього обсягу. Вони обов’язково повинні бути корисні для користувачів та містити ключові слова із семантичного ядра сайту. Зображення мають бути оптимізовані для використання в інтернеті та мати відповідні теги alt та title
  • Індексація: сайт має бути доступним для пошукових систем. Обов’язковою є наявність файлу robots.txt, який керує доступом. Для спрощення індексації використовується sitemap.

Як бачите, є багато аспектів, які потрібно перевірити. Кожен із них необхідний та впливає на позиціонування сайту у пошуковій видачі.

Коли потрібно робити SEO-оптимізацію?

В ідеальному сценарії SEO-оптимізація на сайті має застосовуватись з етапу розробки або навіть раніше – під час планування. Проекти, які думають про позиціювання із самого початку, мають багато переваг:

  • Архітектура визначається на основі бізнес-стратегії, в якій кожна сторінка є певним запитом.
  • Це дозволяє уникнути проблем, які іноді займають у розробників багато годин для їх виправлення.
  • Сторінка, оптимізована із самого початку, дозволить уникнути потенційних банів та фільтрів пошукових систем, які зменшують шанси появи у результатах пошуку.

Це не означає, що сайт, який вже перебуває в розробці або давно працює, не може бути оптимізований. Але якщо відразу розробляти сайт у відповідність до рекомендацій щодо SEO-оптимізації, то ви заощадите час і гроші в майбутньому.

Чи є бани та фільтри пошукових систем?

Оскільки органічний трафік є дуже важливим джерелом доходу для великої кількості підприємств, були придумані різні хитрощі для його отримання. Пошукові системи можуть виявити їх і знизити сторінку в результатах пошуку.

Найпоширенішою причиною є неякісний чи скопійований контент.

Якщо вас цікавить послуга “бесплатный сайт”, заказати можна Бесплатный конструктор сайтов Украина.

Джерело: https://prokomputer.ru/chto-takoe-seo-optimizacziya-i-seo-prodvizhenie-i-pochemu-eto-vazhno/

Related posts