Що таке автоматизація електронної пошти? Налаштуйте автоматизовані робочі процеси електронного маркетингу

Contents

Що таке автоматизація електронної пошти? Налаштуйте автоматизовані робочі процеси електронного маркетингу

Електронний маркетинг є одним із найдоступніших методів маркетингу, що сприяє конверсії. У міру зростання бізнесу список контактів також збільшується, що ускладнює приділяти кожному клієнту особисту увагу.

Автоматизація електронної пошти є одним із найпотужніших і найцінніших стовпів електронного маркетингу. Ви можете легко створювати робочі процеси та надсилати електронною поштою кожному клієнту персоналізовані, своєчасні та актуальні повідомлення.

За допомогою автоматизації електронної пошти ви використовуєте попередньо визначені правила для запуску персоналізованих електронних листів клієнтам на основі конкретних дій клієнтів. Додатковий бонус? Щойно ви налаштуєте систему, вона працюватиме безперебійно сама, заощаджуючи багато часу та зусиль.

Як працює автоматизація електронної пошти? Давайте докладніше розглянемо автоматизацію електронної пошти та те, як ви можете використати її найкращі практики та досягти успіху у своїй маркетинговій кампанії електронною поштою.

Зміст

Що таке автоматизація електронної пошти?

Автоматизація електронної пошти це налаштування, яке дозволяє створювати та надсилати електронні листи потрібній людині в потрібний час із потрібним повідомленням, не створюючи щоразу електронний лист. За допомогою попередньо визначених правил ви можете надсилати персоналізовані та чітко націлені електронні листи з інтервалами або коли користувач «ініціює» дію, наприклад покупку.

Завдяки автоматизації електронної пошти ви можете поєднати свою веб-аналітику та платформу електронного маркетингу, щоб націлити своїх клієнтів на основі поведінки, попередніх продажів і переваг. Ця персоналізація створює кращий досвід для клієнтів і підвищує релевантність і ефективність вашої маркетингової кампанії електронною поштою.

Як працює автоматизація електронної пошти?

Хоча це автоматизований процес, маркетологи повинні створити автоматизований робочий процес електронної пошти. Вони також встановлюють правила, дії та події, які діють як тригери та розклади для електронних листів у автоматизованому робочому процесі.

Які найпоширеніші тригери автоматизації електронної пошти? Вони можуть включати:

  • вітальний лист;
  • перегляд сторінки або товару;
  • покинутий візок;
  • дякую за покупку;
  • після покупки;
  • етапне досягнення.

Ось а практичне пояснення того, як працює автоматизація електронної пошти.

  1. Ви створюєте кампанію електронною поштою, встановлюючи правила/тригери для електронних листів і розкладів.
  2. Відвідувач завантажує провідний магніт, наприклад електронну книгу, і заповнює форму на вашому сайті.
  3. Людину поміщають у відповідний сегмент аудиторії на основі місцезнаходження, поведінки та інтересів.
  4. Відвідувач отримує вашу автоматизовану електронну пошту на основі умов, встановлених у вашій автоматизованій електронній пошті.

Переваги автоматизації електронної пошти

Якщо все зроблено правильно, маркетинг електронною поштою може бути дуже ефективним. Лакмус повідомляє, що для кожного $1 витративши на маркетинг електронною поштою, ви можете отримати 36 дол. Але автоматизація електронної пошти відіграє величезну роль в отриманні такої гарної прибутковості.

конверсія електронного маркетингу
Джерело: Statista

Окрім економії вашого часу та підвищення ефективності вашої команди, ось такі переваги автоматизації електронної пошти:

Природи керують, роблячи їх більш сприйнятливими

Чи робить цю людину мішенню для команди продажів завантаження безкоштовного інструкції з вашого сайту? Не зовсім. Не всі потенційні клієнти стають конверсіями.

У середньому ініційовані електронні листи мають 46% відкритих листів і 24% кліків. Порівняно із середнім коефіцієнтом відкриття електронної пошти для неавтоматизованих ставок 21,6%.

Робочі процеси електронної пошти допомагають вам слідкувати за всіма теплими потенційними клієнтами та створювати потрібного клієнта за допомогою корисної інформації та ресурсів. Якщо контактна особа вважає електронні листи доречними та привабливими, вони, ймовірно, сприймуть і звернуть увагу. І ви заощадите на ресурсах продажів, оскільки ваша команда продажів буде більш цілеспрямованою.

Релевантні листи для одержувача

Плануючи робочі процеси електронної пошти, ви можете переконатися, що вони повністю відповідають шляху клієнта. Ви ж не хочете відволікати потенційних клієнтів нерелевантними, некорисними електронними листами, які можуть змусити їх скасувати підписку.

Від вітального електронного листа, покинутого кошика до повторного залучення втрачених клієнтів, є багато можливостей для націлювання. Відповідні робочі процеси електронної пошти дуже ефективні, якщо ви хочете залучити більше людей стати вашими клієнтами.

Персоналізоване спілкування з потенційними клієнтами

Автоматизація електронної пошти дозволяє персоналізувати робочі процеси електронної пошти. Ви отримуєте маркери персоналізації, які можете заповнити, використовуючи дані контакту. Наприклад, електронний лист говорить “Привіт Джо,“Замість того, щоб сказати, “Привіт.«

Ви можете ще більше персоналізувати, використовуючи деякі інструменти робочого процесу, щоб додати відповідну інформацію, як-от місцезнаходження та компанію, на яку вони працюють. Надсилання особистої електронної пошти вашим потенційним клієнтам додає штрих, який зміцнює відносини вашого бізнесу.

Збільшує ваш дохід

36% маркетологів, які застосовують автоматизацію електронної пошти, повідомляють про позитивну рентабельність інвестицій протягом року, при цьому 44% з них бачать віддачу всього за шість місяців.

Автоматизація електронної пошти дозволяє створювати кілька кампаній. Наприклад, ви можете створити кампанію з виходу з кошика та продавати додаткові/перехресні продажі на основі історії пошуку клієнтів.

Диверсифікація ваших кампаній охопить ширшу аудиторію та збільшить продажі та дохід.

Як зробити автоматизацію електронної пошти ефективною

Як ми бачили, автоматизація ваших електронних листів є потужною стратегією контент-маркетингу. Але ви повинні дотримуватися ряду правил, які можна і не можна робити. Давайте розглянемо деякі з найкращі практики автоматизації електронної пошти:

Надішліть підтвердження або вітальний лист

Коли клієнт реєструється, заповнюючи контактну форму, надішліть йому вітальний електронний лист. Електронний лист є підтвердженням успішної реєстрації.

Це перший крок до налагодження нових стосунків, і клієнт не здивується, побачивши ваші листи в майбутньому. Ось електронний лист із підтвердженням від SERanking.

приклад вітального листа з рейтингом

Сегментація кредитного плеча

Сегментуйте аудиторію на основі інтересів і будь-яких спільних ознак, які вони можуть мати. Люди зі спільними рисами схильні тяжіти до подібних речей.

Ось кілька способів сегментації аудиторії:

  • Географічне розташування та часовий пояс.
  • Демографія, вік, професія, стать, посада в компанії тощо.
  • Купівля – дозволяє рекомендувати схожі товари або продавати більше.
  • Залучення через електронну пошту – активні та неактивні передплатники на основі рейтингів відкриття та рейтингу кліків.
  • Позиція у воронці продажів. Ви надсилаєте релевантні електронні листи, починаючи від вітальних листів і закінчуючи пропозиціями та електронними листами з подякою.

Створюйте електронні листи, які відповідають досвіду вашого бренду

Послідовність допомагає вам підтримувати ідентичність вашого бренду. Ви можете почати з налаштування дизайну та макета свого електронного листа, щоб його було легко ідентифікувати. Використовуйте свій логотип, певний шрифт і фірмові кольори, які можна легко впізнати.

Візуальні елементи додають додаткову естетичність вашій електронній пошті та оживляють її. Більшість програм для маркетингу електронною поштою створено з різними шрифтами та візуальними елементами, які допомагають вам краще оформляти свою електронну пошту.

Що стосується дизайну електронної пошти, розгляньте зручність для мобільних пристроїв, щоб переконатися, що електронна пошта читається на різних пристроях. Понад 60% людей використовують мобільні пристрої для пошуку в Інтернеті, і цю групу ви не можете дозволити собі ігнорувати.

Персоналізуйте свої повідомлення

Завдяки автоматизації електронної пошти ви економите час і надсилаєте електронні листи зручніше. Але передплатники повинні підключатися до ваших повідомлень і не мати відчуття, що вони читають текст, надісланий машиною.

Персоналізація починається зі звернення до клієнта по імені. Сегментація також дає змогу впоратися з конкретними потребами священиків. Створюйте електронні листи, які приносять цінність, корисні та особисті для читача.

Додайте стислі CTA

У кожному електронному листі, який ви надсилаєте, додайте чіткий заклик до дії, яку має виконати підписник. Розташуйте свій CTA стратегічно, показуючи наступний курс дій у процесі.

Наприклад, якщо ви надсилаєте електронний лист про оновлення замовлення, CTA має містити важливі відомості про те, як клієнт може порушити будь-які проблеми щодо замовлення.

Крім того, CTA для рекламного електронного листа має перенаправляти підписника на сторінки продукту. Ось електронний лист від Гетсбі з чітким CTA.

приклад розсилки Gatsby

Часто відстежуйте свої електронні відповіді

Вам потрібно відстежувати всі ваші відповіді електронною поштою, щоб покращити маркетингові кампанії електронною поштою. Перегляд ваших автоматизованих електронних листів дає вам глибоке уявлення про вподобання вашого передплатника.

Відстежуючи, ви дізнаєтеся, чи підписник:

  • Відкривав лист чи ні.
  • Натиснув CTA, щоб отримати знижку, пропозицію або переглянути веб-сайт.
  • Придбано товар, який було запропоновано.

Завдяки цій статистиці ви зможете ефективніше сформулювати свою наступну кампанію.

Різні типи робочих процесів автоматизації електронної пошти

Ви можете налаштувати свої маркетингові кампанії електронною поштою в різних робочих процесах. Давайте розглянемо різні робочі процеси, у які можна автоматизувати свою електронну пошту:

  • Привітальний робочий процес:
    • активуватися після реєстрації;
    • створити відносини з новим абонентом.
  • Робочі процеси, пов’язані з темою:
    • конкретні галузеві електронні листи.
  • Залучений робочий процес:
    • список клієнтів, які взаємодіють з вашими електронними листами;
    • мають вищі шанси на конвертацію.
  • Робочий процес виховання лідерів:
    • клієнти, які йдуть у верхній частині воронки продажів, яким потрібні відгуки, демонстрації продукту та тематичні дослідження, щоб зробити покупку.
  • Робочий процес покинутого кошика:
    • користувачі додали продукт у кошик, але не завершили процес покупки.
  • Процес повторного залучення:
    • неактивних передплатників, яких ви хочете перетворити на активних клієнтів.
  • Робочий процес продажу додаткових або перехресних продажів:
    • підписників, які купили у вас.
  • Робочий процес на основі угоди;
    • їм потрібен відповідний електронний лист із підтвердженням після здійснення покупки.

Поширені запитання щодо автоматизації електронної пошти

Чи можна автоматизувати Gmail?

Так. Gmail дозволяє автоматизувати вашу папку “Вхідні”. Ви створюєте набір правил, які автоматично обробляють вхідні електронні листи та повторювані завдання. У Gmail ви можете автоматизувати поширені запитання, інформаційні бюлетені, маркетингові електронні листи та навіть створювати шаблони електронних листів.
Якщо вам вдасться автоматизувати свій обліковий запис Gmail, це можна буде використати пізніше для багатьох творчих цілей, наприклад, для покращення профілю зворотного посилання за допомогою інноваційних стратегій обміну посиланнями.

Як можна автоматизувати електронні листи?

Ви можете почати з встановлення інструменту електронного маркетингу. Створіть і сегментуйте свій список електронної пошти, як ми бачили, на основі вподобань, розташування та поведінки. Потім ви можете налаштувати тригер автоматизації, який визначатиметься поведінкою користувачів.
Нарешті, створіть свої кампанії електронної пошти з чіткими повідомленнями, а потім активуйте автоматизацію електронної пошти.

Які найкращі методи створення автоматизованого робочого процесу електронної пошти?

Сегментуйте свою аудиторію та вчасно налаштуйте робочі процеси. Персоналізуйте вміст і тему електронної пошти, щоб допомогти налагодити стосунки. Крім того, використовуйте дані аналітики та часові пояси, щоб визначити найкращий час для надсилання електронних листів. Ви також повинні полегшити своїм клієнтам відмову від підписки. Перевірте свої електронні листи, щоб виявити непрацюючі посилання та проаналізуйте їх зручність для мобільних пристроїв.

Побудуйте відносини з клієнтами

Автоматизація електронної пошти допомагає вам ефективніше взаємодіяти з клієнтами. Автоматизація працює у фоновому режимі, заощаджуючи ваш час, який в іншому випадку був би використаний для виконання повсякденних завдань. Таким чином вам легше будувати хороші стосунки з клієнтами та ефективніше заробляти гроші в Інтернеті.

Більше того, ви можете використовувати автоматизацію електронної пошти, щоб отримати цінну інформацію про свою аудиторію, як-от потреби, купівельну поведінку, демографічні показники тощо. Дані — це та золота жила, яка допоможе вам оптимізувати маркетингові кампанії електронною поштою для кращих результатів.

Готові автоматизувати свою електронну пошту? Перегляньте ці інструменти зворотного пошуку електронної пошти, які допоможуть вам визначити людей, які зв’язуються з вами в Інтернеті.

Якщо вас цікавить послуга “сайт візітка”, заказати можна тут, в веб-студії filandor. Студія працює багато років та надає комплексні послуги.

Джерело: https://crocoblock.com/blog/email-marketing-automation/

Related posts