OrganizeWP запускає «стару шкільну модель ціноутворення на програмне забезпечення» – WP Tavern

OrganizeWP запускає «стару шкільну модель ціноутворення на програмне забезпечення» – WP Tavern

ви можете скористатись послугами веб-студії філандор, Замовити Сайт тут. Студія не перший рік надає послуги.

Розробник WordPress Джон Крістофер перезапустив OrganizeWP, комерційний плагін, який організовує вміст в адміністраторі за допомогою єдиного уніфікованого перегляду та інтерфейсу користувача для оптимізації загальних дій. Це службовий плагін, про який Крістофер думав ще до того, як вісім років тому він випустив його попередника, плагін Hierarchy.

OrganizeWP запускає «стару шкільну модель ціноутворення на програмне забезпечення» – WP Tavern

«Адміністратор WordPress почувався справді роз’єднаним, коли спеціальні типи публікацій стали новою річчю (це як давно ми говоримо), тому що були «відра» вмісту найвищого рівня, змішані та зіставлені з плагінами, налаштуваннями та всім іншим», — сказав Крістофер. «Тоді продукти почали певною мірою використовувати меню адміністратора як форму реклами, розміщуючи пункти меню верхнього рівня, коли вони абсолютно непотрібні, і проблема ставала все гіршою й гіршою».

Крістофер мав на меті вирішити цю саму проблему за допомогою OrganizeWP, але переробив інтерфейс і перебудував його за допомогою JavaScript, щоб включити нові функції, такі як групи та перетягування. Новий продукт уже вийшов з бета-версії та привертає певну увагу завдяки своїй незвичній моделі ціноутворення.

За $29,00 користувачі отримують доступ до оновлень і підтримки версії 2. OrganizeWP продає ліцензії на поточну основну версію без передплати.

У публікації під назвою «Переосмислення моделей ціноутворення на продукти WordPress» Крістофер підкреслює недоліки використання моделі підписки, яка широко використовується в екосистемі WordPress для програмних продуктів, які користувачі розміщують на своїх веб-сайтах.

«Підтримка, я б сказав, є на багато причина, чому так багато продуктів WordPress прийняли модель ціноутворення на основі передплати», — сказав Крістофер. «Навантаження на підтримку продуктів у просторі WordPress є надзвичайно значний. Це йде рука об руку з самодостатністю, яка приходить із WordPress.

«Ми стикаємося з проблемами, коли платформа покладається на самодостатність, але клієнт не є самодостатнім».

Оскільки OrganizeWP — це інструмент для адміністратора без інтерфейсу, Крістофер вирішив, що це «основний кандидат на більш стару шкільну модель ціноутворення на програмне забезпечення, оскільки ліцензії продаватимуться для кожної основної версії без автоматичного закінчення». Він планує підтримувати версію 2 OrganizeWP необмежено довго з точки зору сумісності з WordPress і виправлення помилок.

«З огляду на те, що основні версії є основними віхами планування, оновлення передбачатимуть (насамперед) виправлення помилок, якщо це можливо, на відміну від додавання нових функцій», — сказав він. «Кожна основна версія буде заморожена, тому оновлення виглядатимуть дещо інакше порівняно з більшістю сучасних продуктів WordPress».

Крістофер назвав втому від підписки джерелом натхнення для цього експерименту з моделлю ціноутворення. Комусь може бути важко створити будь-який бізнес-сайт на WordPress, не купуючи жодної підписки на плагіни. Користувачі настільки переповнені підписками, що MasterWP надихнувся створити WP Wallet, службу, яка допомагає користувачам відстежувати поновлення ліцензій і допомагає агентствам виставляти рахунки за клієнтські підписки.

Другий ветеран із створення продукту Брайан Гарднер назвав модель ціноутворення OrganizeWP «сміливим (і освіжаючим) кроком», але ринок вирішить, чи буде вона успішною. Чи будуть клієнти вдячні за придбання плагіна як одноразовий платіж чи вони чекатимуть постійного потоку нових функцій за таку ціну?

«Ринок може сказати, що клієнти продукту WordPress дізналися, очікують і відчувають себе комфортно з моделлю підписки», — сказав Крістофер. «Продаж основних версій означає, що оновлення не будуть нічим іншим, як випусками обслуговування та виправленнями помилок, без нових функцій.

«Потрібні будуть нові основні версії скатний існуючим клієнтам, і це відчуття отримання функцій «безкоштовно» зникло з цією моделлю ціноутворення. Клієнти можуть ненависть у цьому я ще не впевнений».

Джерело: https://wptavern.com/organizewp-launches-with-old-school-software-pricing-model

Related posts