Newsletter Glue закриває безкоштовний плагін на WordPress.org – WP Tavern

Newsletter Glue закриває безкоштовний плагін на WordPress.org – WP Tavern

ви можете скористатись послугами веб-студії філандор, Замовити Сайт тут. Студія не перший рік надає послуги.

Творці Newsletter Glue видалили свій безкоштовний плагін з WordPress.org, щоб зосередитися на комерційній версії. Плагін спрощує робочий процес публікації для авторів інформаційних бюлетенів, які також публікують на своїх сайтах WordPress. Він містить блоки та шаблони для шаблонів електронної пошти та форм для підписки. П’ять місяців тому автори плагіна попереджали користувачів, що з 1 травня вони закривають безкоштовну версію і більше не будуть її оновлювати, але процес її видалення затягнувся до сьогодні.

Співзасновник Леслі Сім оголосив закриття плагіна в Твіттері та поділився кількома цінними уроками для бізнес-виробників продуктів WordPress, які хочуть використовувати WordPress.org як основний канал розповсюдження.

«Ми зробили купу помилок нубів у тому, як налаштували безкоштовне проти платного», — сказав Сім. «Це зробило процес оновлення клієнта якимось дивним. Я думаю, що це могло спрацювати. Ми просто неправильно налаштували це, і просто немає сенсу це виправляти».

На момент закриття безкоштовний плагін Newsletter Glue мав близько 200 активних установок, що здається низьким для комерційного плагіна, що розвивається. Це пов’язано з тим, що безкоштовну версію видаляли, коли користувач оновлював програму до професійної, тому вона ніколи не була точним уявленням про те, скільки людей користується продуктом. Сім сказав, що Newsletter Glue не збільшує базу безкоштовних користувачів і «просто сидів там, як мертвий пень». Компанія не оновлювала його більше року.

«Ми безглуздо встановили так, що коли користувач оновлюється, він встановлює професійну версію, а безкоштовна автоматично видаляється», — сказав Сім. «Тож ми втратили безкоштовних активних користувачів як «нагороду» за нові переходи».

Цей архітектурний вибір означав, що WordPress.org не приносить продукту значний потік трафіку та потенційних оновлень.

«Рік тому у нас просто не було достатньо функцій, щоб прийняти правильні рішення щодо того, що додати в безкоштовну гру проти професійної», — сказав Сім. «Тож ми перейшли від використання всіх наших інтеграцій у безкоштовний плагін до використання деяких інтеграцій. Я вважаю, що це було неправильне рішення, яке призвело до миттєвої стагнації кількості встановлень. Це можна було змінити, тому я не думаю, що це була ключова причина. Але це була спонукальна причина почати розглядати питання про видалення плагіна зі сховища, оскільки він більше не приносив нам трафік і встановлення».

Незважаючи на те, що WordPress.org не є хорошим джерелом трафіку для продукту, Сім сказав, що рішення закрити було нелегким.

«Ось деякі речі, які ми втратили», — сказав Сім. «1) Найбільший канал дистрибуції в WP. 2) Простий спосіб для рецензентів безкоштовно перевірити плагін, не зв’язуючись зі мною. 3) Джерело достовірності (відгуки).»

Поточні користувачі все ще можуть використовувати безкоштовний плагін, але він більше не отримуватиме оновлення. Замість безкоштовного плагіна Newsletter Glue пропонує варіант тест-драйву, де користувачі можуть спробувати його на демонстраційному сайті перед покупкою. Компанія пройшла унікальний шлях, щоб стати комерційним плагіном, який повністю розповсюджується незалежно.

«Я страшенно ненавиджу безкоштовний і платний досвід користувача в каталозі WP», — сказав Сім. «У нас був повністю автономний професійний плагін, тому процес оновлення був справді незграбним. Користувачі, які користуються безкоштовною версією, надсилають нам електронні листи зі словами: «Я щойно оновив, але не бачу жодних професійних функцій на своєму сайті». Що не так?’ У мене також було кілька чудових клієнтів, які оновлювалися, а потім продовжували користуватися безкоштовною версією більше року, навіть не усвідомлюючи, що користуються безкоштовною версією».

Зосередившись виключно на просуванні комерційного продукту, команда Newsletter Glue тепер звільняється від тягаря підтримки клієнтів, які переходять з безкоштовної версії. Компроміс полягає в тому, що ви втрачаєте доступність на WordPress.org. Це підхід, який працює для компанії на цьому етапі, але може бути непридатним для інших нових продуктів без потужного маркетингу.

«Якщо ви вже не маєте досвіду маркетингу плагіна з нуля І у вас є хороший ринковий план, я вважаю, що вибір за умовчанням має бути на [WordPress] репо”, – сказав Сім. «Просто переконайтеся, що ви правильно налаштували комерційну частину свого плагіна, щоб вона мала сенс».

Джерело: https://wptavern.com/newsletter-glue-closes-free-plugin-on-wordpress-org

Related posts