Коригування ставок в Яндекс Директ

Коригування ставок в Яндекс Директ

Зміст статті

Яндекс Директ вже багато років допомагає користувачам налаштувати рекламу як на своїх сайтах і сервісах, так і на партнерських. Залежно від налаштувань, рекламу бачать ті потенційні клієнти, які вже цікавилися цією послугою або мають намір скористатися.

Щоб реклама дійсно працювала, наводила нових клієнтів і гарний прибуток, важливо приділити належну увагу налаштуванням або коригуванням ставок в Яндекс Директ. Детальніше про налаштування читайте у статті https://conceptdirect.ru/blog/reklamnye-kampanii/korrektirovka-stavok-v-yandeks-direkt/.

А ми розглянемо, навіщо це взагалі потрібне.

Для чого потрібні коригування

Коригування ставок необхідні ефективної роботи реклами. Просто виставляти пропозицію товарів та послуг недоцільно. Важливо, щоб реклама працювала та допомагала у розвитку бізнесу, приносячи максимальний прибуток із найменшими витратами. За допомогою в налаштуванні рекомендується звертатися до спеціалізованих компаній або розібратися самому за належної старанності.

Види коригувань

  • Коригування за місцем розташування або регіону (геолокація).
  • За віковими параметрами.
  • По часу.
  • Коригування типу використовуваного пристрою.
  • За погодою.
  • Автоматична.

Класифікація за видами коригувань дозволяє з найбільшою ймовірністю охопити якнайбільше потенційних клієнтів. Вибравши, наприклад, цільову аудиторію за віковими параметрами, реклама спливатиме саме там, де вона цікава і напевно скористаються.

Коли застосовувати те чи інше коригування

За географічною ознакою

Якщо розглянути коригування за місцем розташування, то важливо приділити увагу конверсії. Тут необхідно врахувати відсоток відвідуваності сайту, що цікавить. Якщо конверсія невисока, немає сенсу збільшувати коефіцієнти коригувань. І навпаки, на сайтах із збільшеною кількістю переглядів слід частіше викладати рекламу. Завдання коригувань не просто привернути увагу клієнтів, а й заощадити на непотрібних витратах під час запуску реклами.

По часу

Коригування часу передбачає вивчення години найбільшої активності потенційних клієнтів. Саме в ці години необхідно скоригувати показ реклами та заклик до дії. Принцип аналогічний та прямо пропорційний ставкам. За високої активності підвищують ставки, за зниженої зацікавленості (наприклад, вночі), ставки встановлюються мінімум.

Важливо! З коригуваннями слід бути обережними. Важливо не допустити зниження трафіку. Знижувати показники слід лише під час природного спаду продажів. Наприклад, опалювальна техніка влітку не є актуальною, тому показники рекомендується знизити до серпня. Але не до вересня, оскільки вже восени клієнти цікавляться даним товаром.

За віком чи статтю

У деяких сферах актуальне коригування за віковими показниками або за статтю. Наприклад, послуги косметології більше потрібні у представниць жіночої статі молодого віку. Аналогічно та з цільовою аудиторією. Важливо вибрати той контингент, кому будуть цікаві пропоновані послуги.

Якщо вас цікавить послуга “бесплатный сайт”, заказати можна Бесплатный конструктор сайтов Украина.

Джерело: https://prokomputer.ru/korrektirovki-stavok-v-yandeks-direkt-kakie-byvayut-zachem-eto-nuzhno/

Related posts