Інструменти для створення блогів зі штучним інтелектом: плюси та мінуси

Інструменти для створення блогів зі штучним інтелектом: плюси та мінуси

Як ми всі знаємо, інструменти для написання штучного інтелекту пройшли довгий шлях як благословення, особливо після перевірки орфографії та інших інструментів для перефразування.

І сьогодні блогери та маркетологи використовують інструменти штучного інтелекту для створення коротких і довгих копій лише для прискорення створення контенту. Суть полягає в тому, що: Інструменти для написання штучного інтелекту можуть допомогти вам швидше створювати блоги та писати статті.

Тепер давайте зробимо крок назад і розглянемо фактичне призначення таких інструментів штучного інтелекту (AI). Створення високоякісного контенту для вашого веб-сайту чи блогу займає багато часу, чи не так? Я маю на увазі, ми всі були там.

А в гіршому сценарії вміст і його частини неправильно індексуються пошуковими системами, такими як Google. В результаті всі старання перетворюються на марну трату часу.

А це не те, чого ми хочемо, чи не так?!

Ось де на допомогу приходять генератори контенту штучного інтелекту. Давайте подивимося на популярність, яка процвітає останнім часом. Ось статистика використання AI на даний момент:

  • ШІ зараз використовують 37% підприємств і організацій.
  • Вже використовується понад 3 мільярди голосових помічників.
  • До 2025 року галузь штучного інтелекту буде коштувати 118 мільярдів доларів на рік або більше.

У цій статті я зазначив кілька значних плюсів і мінусів інструментів для написання ШІ. Я також додав кілька пунктів про те, як ефективно використовувати AI для написання, охоплюючи те, для чого ці інструменти ідеальні та де вони не вистачають. І це справді благо чи прокляття для галузі?

Але перш ніж перейти до цього, давайте коротко познайомимося з інструментом для написання AI:

Що таке інструмент для написання AI?

Моделювання процесів людського інтелекту машинами, зокрема комп’ютерними системами, відоме як Штучний інтелект (AI). Експертні системи, обробка природної мови, розпізнавання мови та машинне зір є прикладами додатків ШІ.

Відповідно до Вікіпедії, ШІ (штучний інтелект) — це наука про навчання машин виконувати роботу людини. Машинне навчання — це галузь штучного інтелекту (ШІ), яка навчає машину навчатися та реагувати на основі інструкцій.

Генератори контенту інструментів для написання ШІ переробляють поточний матеріал (або допомагають у створенні нового контенту), щоб створити унікальний контент. Письменники можуть працювати над текстом, знайденим і запропонованим інструментами для ключових слів штучного інтелекту, щоб надати змісту людського відтінку.

Наприклад, GetGenie — це інструмент для створення вмісту штучного інтелекту, у якому ви знайдете цілий пакет основних засобів для написання вмісту під одним відтінком. Він чудово підходить для статей у блогах, копій соціального вмісту, копій цільових сторінок тощо разом із деякими перевіреними фреймворками, як-от on-page SEO, AIDA, BAB тощо, які гарантуватимуть калібр вашого тексту.

приклад інструменту для написання вмісту getgenie ai

Як пов’язані ШІ та написання контенту?

Використання інструментів штучного інтелекту для створення цифрового контенту не зовсім нове. Протягом багатьох років компанії покладалися на технології, щоб надавати фінансові звіти, описи продуктів і послуг і статистичні дані. Зараз ШІ інтегрується у створення контенту різними способами.

ШІ також може генерувати вміст соціального сайту, просто аналізуючи тему та розробляючи пов’язану інформацію та ключові слова. ШІ також може допомогти маркетологам у створенні статей і онлайн-контенту. Редактори також можуть оцінювати та публікувати створені штучним інтелектом речення та абзаци.

Вміст, який добре працює в Інтернеті, тепер можна швидко та легко створювати за допомогою інструментів для написання AI.

Але чи розумна ідея використовувати ШІ для створення контенту?

Давайте розглянемо переваги та недоліки інструментів для написання контенту AI:

Плюси інструментів для написання контенту ШІ

У багатьох аспектах усі інструменти для написання AI полегшили життя автора контенту. Ось чотири основні переваги:

  • Більш часте створення контенту.

Перша і найважливіша перевага інструментів AI Writing — це їх швидкість. Вони можуть створити контент за пару секунд за допомогою алгоритмів. Раніше авторам доводилося витрачати багато часу на створення блогів, щоб завоювати аудиторію, що могло призвести до розчарування.

Маркетологи можуть публікувати більше контенту, ніж будь-коли, завдяки доступності швидшого та якіснішого контенту, створеного за допомогою інструментів ШІ. Більше вмісту також дає більше шансів для взаємодії з новою аудиторією.

  • Більша ефективність SEO.

Розробка контенту займає менше часу, коли штучний інтелект створює його для вас. ШІ може дати ідеї, які допоможуть подолати письменницький блок, дозволяючи вам робити більше за менший час.

І завдяки цьому ви можете швидко покращити показники вмісту разом із результатами пошуку за менший час. Говорячи про SERP і SEO контент, GetGenie AI може надати вам найзадовільніше рішення в одному місці.

Ви можете використовувати ключове слово, яке найбільше підходить для вашої аудиторії, за допомогою інструментів ШІ. Ал може допомогти вам написати найпереконливішим тоном, незалежно від того, чи ваш матеріал стосується бізнесу, продажів, технічного тексту чи реклами.

Ви можете збільшити свою присутність у соціальних мережах, використовуючи інструменти ШІ для створення частого контенту для певної ніші. Інструменти для написання AI складають список релевантних термінів з усіх веб-пошуків. Ви можете використовувати цю інформацію, щоб позиціонувати свій вміст угорі Google або будь-якої іншої пошукової системи.

  • Кращий контроль якості контенту.

Інструменти ШІ автоматично виявлятимуть і виправлятимуть помилки. Це значно скорочує час, який раніше витрачався на редагування або виправлення вмісту перед його публікацією. ШІ також може передбачити, що ви напишете, і в деяких випадках набагато краще, ніж ви могли подумати.

Мінуси інструментів для написання контенту AI

Інструменти ШІ, як і будь-яка інша технологія, мають недоліки. Ось кілька критичних недоліків інструментів для написання ШІ:

  • Відсутність інновацій і креативності.

З матеріалом, створеним штучним інтелектом, практично важко доторкнутися до людини. Він може не мати такої ж інноваційності чи інтуїтивності, як люди, створюючи щось унікальне та цікаве.

  • Надмірна залежність від алгоритмів.

Для розробки якісно написаного контенту, сприятливого для SEO, ШІ покладається на алгоритми. Однак, як знає будь-який письменник, це не єдині параметри, які впливають на чудовий твір.

А інструменти штучного інтелекту справді зосереджені на певному алгоритмі для кожного типу вмісту. Отже, якщо ви справді покладаєтеся на інструмент написання, ви, безперечно, побачите мало різноманітності у своєму вмісті.

  • Відсутність гуманізованого контенту.

Важливим фактором, який слід враховувати, є вплив твору на людей. Умілий письменник звертається до емоцій аудиторії та використовує сучасні алюзії та термінологію, до якої люди можуть ставитися залежно від обставин.

AI робить написання виглядаючим роботизованим, без відхилень від заданого шаблону. Без справжньої іскри ваші твори можуть стати одноманітними.

Сьогодні письмо, яке вважається творчим ремеслом, стане механічною діяльністю, оскільки штучний інтелект буде використовуватися все ширше. Будуть усталені шаблони без місця для граматичних помилок чи експериментів.

Хоча дехто може стверджувати, що нашою метою має бути написання без помилок, я повинен визнати, що оригінальність вимагає певної гнучкості. Типове письмо або мислення змінюватиметься, коли ви пробуватимете нову техніку. Такі свободи неможливі з ШІ.

Переваги гуманізації вмісту ШІ

Я бачив автоматизацію ШІ в кількох операціях, особливо за останні кілька років. Але він все одно не може діяти самостійно. чому

Тому що навіть якщо ШІ може написати тисячі слів, повідомлення має бути гуманізованим, щоб залишити незабутнє враження на аудиторію.

Давайте розглянемо деякі з переваг гуманізації вмісту інструментів для написання штучного інтелекту:

1. Створення гуманізованого контенту збільшує персоналізацію.

Редагування вмісту людьми є важливим, оскільки люди не зацікавлені в маркетингових комунікаціях, які є монотонними та роботизованими.

Цікаве опитування, проведене компанією Adobe, показало, що 67% людей підтримують важливість зміни інформації залежно від контексту. Як наслідок, коли все робиться неправильно, 42% дратуються через те, що контент нерелевантний або персоналізований.

2. Інструменти для написання ШІ не ідеальні… все ще.

ШІ може дотримуватися базової граматичної структури, хоча результати не завжди ідеальні. Він здатний створювати пристойні результати, які добре написані та зрозумілі. З іншого боку, технологія штучного інтелекту також може блукати, створювати безглузді абзаци та значно перевищувати кількість слів.

Більше того, незважаючи на видатні письменницькі здібності ШІ, його складні статті схожі на ті, що знаходяться у Вікіпедії. Вміст спаму, вирвані з контексту заяви чи нерелевантні зауваження можуть потрапити в копію.

3. Гуманізувати та отримати максимум від даних.

Штучний інтелект може швидко оцінити дані та визначити, що працює, а що ні. Однак він все ще не може повністю зрозуміти свою аудиторію та підключитися до неї.

Він не може самостійно написати привабливі сценарії для ваших рекламних чи відеокампаній. Його результати все одно потрібно буде відредагувати, щоб відповідати голосу, обрамленню та наративу вашого бренду.

Поради: як знайти найкращий інструмент для створення контенту AI

Іноді навіть найприйнятніша рекламна копія може вийти з ладу через необережні помилки. Вбудована функція перевірки граматики в інструменті штучного інтелекту може допомогти вам працювати точніше, особливо для маркетологів у стислі терміни.

Крадіжка вмісту, опису продукту чи реклами з іншого джерела — це, мабуть, останнє, що ви хочете зробити. Щоб уникнути цих проблем з авторським правом, вбудовані технології виявлення плагіату в ШІ є обов’язковими.

  • Кооперативні характеристики:

Експлуатація інструменту для написання ШІ, який полегшує співпрацю та дозволяє багатьом іншим товаришам по команді працювати разом, буде перевагою.

Належне оптимізацію пошукових систем і підбір ключових слів можуть допомогти вашому вмісту отримати найвищий рейтинг у пошуку Google.

Чи може ШІ замінити авторів контенту?

Зрозуміло, ні.

Хоча програмне забезпечення для написання штучного інтелекту може допомогти в дослідженні, начерку та створенні вмісту, воно недостатньо надійне, щоб замінити авторів-людей.

Підсумок: блогери стверджують, що написання ШІ може допомогти покращити процес написання та заощадить багато вашого часу. Але ви повинні залишатися під контролем і ретельно переглядати вміст.

Заключні думки

При правильному застосуванні штучний інтелект може стати найкращим союзником автора контенту. Генератор статей зі штучним інтелектом в Інтернеті може допомогти вам у написанні швидших, більш цілеспрямованих статей для ширшої аудиторії.

Це заощадить вам кілька годин одноманітного письма, яке не потребує фантазії. Це допомагає вам уникнути вигорання.

Незалежно від того, наскільки розвиненим стане ШІ, він ніколи не зможе зрівнятися з людською винахідливістю. Однак для налаштування інформації для звернення людини потрібен нагляд людини. Інакше ваше письмо може стати одноманітним і нудним.

Якщо вас цікавить послуга “сайт візітка”, заказати можна тут, в веб-студії filandor. Студія працює багато років та надає комплексні послуги.

Джерело: https://crocoblock.com/blog/ai-writing-content-for-blogging/

Related posts