Iconic випускає Flux Checkout 2.0 для WooCommerce із новою сучасною темою – WP Tavern

Iconic випускає Flux Checkout 2.0 для WooCommerce із новою сучасною темою – WP Tavern

ви можете скористатись послугами веб-студії філандор, Замовити Сайт тут. Студія не перший рік надає послуги.

Iconic перезапустила свій плагін Flux Checkout із новою сучасною темою оформлення замовлення. Плагін створено, щоб звести до мінімуму те, що клієнти залишають кошик через складність оформлення замовлення. Він розбиває процес оплати на кроки, щоб зробити процес швидшим і простішим завдяки дизайну, який не відволікає увагу.

Flux Checkout 2.0.0 додає нову «Сучасну» тему на додаток до попередньої «Класичної» теми плагіна, яка пропонує більш схожий на додаток досвід оформлення замовлення. Modern має більш мінімалістичний чорно-сірий дизайн.

Iconic випускає Flux Checkout 2.0 для WooCommerce із новою сучасною темою – WP Tavern

«За замовчуванням Woo Checkout взагалі не оптимізовано», — сказав засновник Iconic Джейм Кемп. «Він представляє вам обов’язкові поля, у досить непривітний і надто потужний спосіб. Якщо полів забагато, користувач з меншою ймовірністю оформить замовлення».

Порівняння оформлення замовлення Woo за замовчуванням із Flux є дещо приголомшливим, і легко побачити, як клієнти можуть відчувати себе приголомшеними за замовчуванням. На щастя, WooCommerce є розширюваним. Простір може використовувати більше різноманітних плагінів для оформлення замовлення, щоб власники магазинів мали більше можливостей для налаштування досвіду.

Iconic випускає Flux Checkout 2.0 для WooCommerce із новою сучасною темою – WP Tavern
Оплата WooCommerce за умовчанням

«Flux зменшує це тертя, розділяючи поля на кроки та зменшуючи кількість полів, необхідних для заповнення», — сказав Кемп. «Він також інтегрує автоматичне заповнення адреси, щоб заповнити вашу адресу в одному полі. Ми також зберігаємо поля в кеші, тож якщо ви випадково оновите або перейдете, ви не втратите свою інформацію».

Iconic придбала Flux Checkout у 2020 році, коли почалася пандемія. Його головним конкурентом є CheckoutWC, який пропонує такий же сучасний дизайн, автоматично заповнені поля та додаткові шаблони за вищою ціною. Понад 3900 сайтів WooCommerce використовують CheckoutWC, але Кемп каже, що Flux Checkout «перемагає завдяки простоті використання та спрощеній перевірці». За кілька місяців компанія планує випустити FluxPay, який дозволить «купувати зараз» на сторінках продуктів і додасть інші функції, що економлять час для перевірки.

Кемп повідомляє, що продукти WooCommerce від Iconic активні на більш ніж 21 000 сайтах. Компанія є частиною StellarWP, а команда Iconic включає чотирьох розробників, 2-3 агентів підтримки, автора контенту та дизайнера.

«Наш найпопулярніший продукт — WooThumbs, але Flux, Delivery Slots, Orderable, Attribute Swatches і наш пакет All Access — найпопулярніші/прибуткові», — сказав він.

Кемп вперше запустив WooThumbs на CodeCanyon у 2011 році. Бренд Iconic був створений у 2018 році як засіб консолідації всіх своїх пропозицій WooCommerce і відходу від CodeCanyon, щоб стати незалежним брендом.

«Нам пощастило бути в просторі WooCommerce протягом багатьох років і мати добре сформовану клієнтську базу та набір продуктів», — сказав Кемп. «Зараз, особливо під час пандемії, простір Woo процвітає. Ми постійно зростаємо як компанія, що розробляє продукти WooCommerce. Це стає дуже конкурентним простором, і важливо залишатися на вершині функцій, які ви пропонуєте. Ви можете швидко відстати».

Джерело: https://wptavern.com/iconic-releases-flux-checkout-2-0-for-woocommerce-with-new-modern-theme

Related posts