Чек-лист для підприємців. Підготуйте бізнес до запуску реклами

Чек-лист для підприємців. Підготуйте бізнес до запуску реклами

Якщо ви бажаєте створити сайт безкоштовно, зробити це можна тут. Зовсім не обов’язково замовляти розробку.

Впевнені, що ваш бізнес готовий до запуску реклами? Перегляньте наш чек-лист і переконайтеся, що у вас використовується гаразд з налаштуваннями рекламної кампанії. Від цього й успіх вашого бізнесу. Перевірте, чи спеціаліст, з яким ви співпрацюєте, регулярно надає звіти за результати безпечними відомостями, що було зроблено, що з гіпотезом спрацювало, що не спрацювало і чому, які плануються на наступний період.

Нещодавно ми опублікували кейс, де фрилансер Андрій Данів, який входить до топ-10 спеціалістів з контекстної реклами на Freelancehunt, розповідає про свій успішний досвід. Йому вдалося виправити помилки попередньої рекламної кампанії замовника та за допомогою правильних налаштувань підвищити продажі на 250%. Андрій поділився порадами, на що слід звернути увагу підприємцям під час налаштування кампанії та помилок яких важливо уникати.

Пропонуємо ознайомитися з кейсом детальніше:

Як рекламувати локальний бізнес та підвищити продажі на

Кейс, як правильно налаштувати рекламу клієнта, щоб отримати стабільний потік заявок за низькою ціною. Масштабування локального бізнесу на сусідніх регіонах.

Чек-лист для підприємців. Підготуйте бізнес до запуску реклами

Топ найпоширеніших помилок у веденні рекламних захворювань

Перевірте, чи їх немає у вас і чи правильно налаштована рекламна кампанія.

1. Незрозуміла структура людини. Нерідко буває, що на шкірному ключі слово є окрема кампанія. Це підхід «спеціалістів», коли немає часу на детальне пропрацювання ключів та семантики.

Як мінімум, структура має відповідати структурі сайту. В ідеалі мають бути просегментовані ключі відповідно до:

  • мови (окремі кампанії на кожну мову);
  • локації (якщо в ключових словах є назва міста, таке слово краще поставити в іншу групу оголошень чи є);
  • товар/послуги;
  • кольору чи розмірів у ключовому слові;
  • синонімів.

2. Конверсії та аналітика. Маєте чітко відстежувати шкірну цільову дію на сайті за допомогою Google Analytics 4 + Tag Manager. Від факту перебування на сторінці послуги чи продукту до кожного етапу аж до фактичного замовлення вашого товару чи послуги.

3. Мінус-слова. Недостатньо тільки вказати цільові ключові слова. До 60% усіх пошукових запитів, які схожі з вашим цільовим словом, нецільові для вас. Це важливо пропрацювати як із самого початку недоліків, так і на постійній основі переглядати й додавати нові мінус-слова.

4. Немає ремаркетингу та окремих аудиторій. Нагадуємо, що понад 95% відвідувачів, за які ви заплатите за клік з реклами, не залишайте контактні дані. Тому важливо зберегти таку аудиторію та працювати з нею.

5. Немає УТП. Унікальна Торговельна Пропозиція — це те, чим ви відрізняєтеся від конкурентів. Дуже часто в бізнесі немає чітко сформованого УТП, яке потрібно використовувати як на сайті, так і в рекламних оголошеннях.

6. Неправильно налаштовано ГЕО через масову міграцію людей між областями. Перевірте, чи точно у вас немає проблем, що реклама може показуватися людям, які вимушено мігрували або зараз знаходяться на тимчасово окупованих територіях.

7. Погана конверсія сайту. Відкриваємо секрет: досить часто через 4-6 місяців співпраці можна «впертися в стелю» щодо найвищої ціни на кришку. І тому до цієї витрати часу грамотно працювати із сайтом. Дизайн, зручність, доповнення — це все ключова річ для ефективності реклами. Після 50% успіху реклами — це місце, куди клієнти потрапляють після кліку на оголошенні.

Рекомендації щодо сайту та додавання нових інструментів, щоб дійсно вплинути на результат у продажах для бізнесу, — це те, за що має відповідати грамотний спеціаліст з Google Ads.

8. Запустили й забули. Для ефективної роботи реклами і покращення результатів недостатньо просто налаштувати кампанії та сподіватися на краще.

Дуже важко отримати хороші результати за перший місяць роботи. Як правило, потрібно 2-3 місяці, щоб вивести кампанії в цільових показниках. Але для цього потрібна системна робота над рекламним акаунтом і сайтом. Також регулярно покращуйте сайт та тестуйте нові інструменти.

Впевнені, що вище перерахованих пунктів достатньо, щоб помітно покращити результативність ваших рекламних завдань.

Якщо вам потрібно розробити рекламну будь-яку або замовити будь-які інші послуги, зверніться до наших фрилансерів.

Джерело: https://freelancehunt.com/blog/chi-ghotovii-vash-biznies-do-zapusku-rieklami-chiek-list-dlia-pidpriiemtsiv/

Related posts