Адаптували дитячі IT-курси та збільшили реєстрацію в 3 рази

Адаптували дитячі IT-курси та збільшили реєстрацію в 3 рази

Ви чули про ефективність телеграм роботів? Конструктор ботів телеграм від filandor. Зовсім не обов’язково замовляти розробку.

Онлайн-курс програмування для дітей — чудова можливість опанувати професію майбутнього із самою малечкою. Багато батьків у такий спосіб бажають спрямувати сидіння дітей за комп’ютером у корисне русло. Із часом програмування може стати не просто дитячим захопленням, а й високооплачуваною роботою.

Війна змушує підприємців адаптуватися до нових реалій. Сьогодні ми поспілкуємося з Оленою Сидоренко, яка представляє курси програмування для дітей ITishko. Після початку війни їй довелося адаптувати свій бізнес. Олена відкрила на сервісі два Конкурси: на розробку неймінгу, а також фірмового стилю та логотипу.

Розглянемо кейс ITishko докладніше: як фрилансери Freelancehunt допомогли адаптувати бізнес під нові реалії та збільшити кількість реєстрацій на курсах у 3 рази.

Про компанію

Компанія ITishko пропонує IT-курси програмування для дітей віком від 7-15 років. Курси базуються на вивчених програмуваннях, адаптованих для дітей за допомогою програмування відомих мов та ігор, як-от Minecraft, Roblox, Python, JavaScript та ін. На ринку 2019 року. Викладання відбувається в онлайн-форматі з подальшою можливістю проведення заняття і в офлайні. Географія поширення — Україна.

Спочатку ІТішко працює під франшизою російської міжнародної компанії ІТ-курсів для дітей, але після 24 лютого планує розірвати всі зв’язки, припинити подальшу роботу та зробити ребрендинг. Останнє і стало причиною створення нового неймінгу, фірмового стилю та логотипу.

Завдання

Замовниця відкрила на сервісі 2 Конкурси, які стали початком втілення цільової маркетингової стратегії компанії:

  • Неймінг онлайн ІТ-курсів програмування для дітей.
  • Розробка фірмового стилю та логотипа.

Розглянемо їх детальніше.

Розробка неймінгу

На першому етапі необхідно створити назву для компанії. Загальна концепція — назва може бути прив’язана до географічного місця (Україна) або сфери діяльності (ІТ та програмування). Також має бути насамперед зрозуміла батькам, не мати складних англійських слів і легко запам’ятовуватися.

Загалом на Конкурс було подано майже 600 креативних варіантів назви компанії (якщо бути точнішим, 598 варіантів). Переможницею стала Надія Григор’єва, яка запропонувала назвати компанію І.Тішко. Ось як назва прокоментувала замовниця:

Гарна назва, легко запам’ятовується. Цільовій аудиторії має сподобатися, із головного, що є прив’язка до роду діяльності компанії і зрозуміло, чим ми займаємося.

Розробка фірмового стилю та логотипу

Далі з уже готовою назвою замовниця відкриває Конкурс на розробку фірмового стилю та логотипа. Основні вимоги: логотип і фірмовий стиль мають легко запам’ятовуватися, бути зрозумілими цільовій аудиторії — батькам і дітям. Має бути зрозуміло, що компанія надає курси саме IT-програмування. Можлива прив’язка компанії до якогось персонажа. Водночас не потрібно використовувати тематику космосу.

Для використання на яких носіях потрібно розробити фірмовий стиль?

  • візитна картка,
  • папка,
  • бейдж,
  • блокнот,
  • ручка/олівець,
  • кружка/стакан.

Портрет цільової аудиторії

Батьки, особливо мами, віком від 23 до 45 років.

Бюджет

9 000 грн.

Реалізація

Конкурсанти подали на розгляд замовника 50 варіантів логотипу та фірмового стилю, які відрізнялися підходом, колірною гамою, стилістикою. Переміг у Конкурсі Петро Друль з роботою в патріотичних жовто-блакитних кольорах. Його підхід сподобався компанії найбільше.

Результат

Робота, яка перемогла:

Адаптували дитячі IT-курси та збільшили реєстрацію в 3 рази

Роботи інших конкурсантів:

Адаптували дитячі IT-курси та збільшили реєстрацію в 3 рази
Адаптували дитячі IT-курси та збільшили реєстрацію в 3 рази
Адаптували дитячі IT-курси та збільшили реєстрацію в 3 рази
Адаптували дитячі IT-курси та збільшили реєстрацію в 3 рази
Адаптували дитячі IT-курси та збільшили реєстрацію в 3 рази

— Олено, нещодавно ви відкривали на сервісі 2 Конкурси — з неймінгу компанії та розробки фірмового стилю та логотипу. Як ви зрозуміли, що вам підійде саме формат Конкурсів?

— Формат конкурсів для мене був привабливим тим, що я можу отримати різноманітні варіанти робіт від різних учасників і звернути саме той, який мені буде найбільше підходити та подобатися.

— Які ціли перед собою поставили? Яка головна мета Конкурсів?

— Наша ціль — припинити співпрацю з російською франшизою, а для цього потрібно змінити назву компанії, фірмовий стиль, логотип та програми курсів. Це дозволило нам продовжувати роботу самостійно.

Ми обрали Конкурси на Freelancehunt, щоб замовити комплексний ребрендинг компанії, який буде повною протилежністю тому, що було раніше.

— Чи задоволені ви кількістю та якістю деяких робіт? Наприклад, у Конкурсі з неймінгу було запропоновано близько 600 варіантів назв. Чи складно було обрати переможця?

— Я залишилася задоволеною Конкурсами, оскільки назву компанії та логотип, які обрали в кінці, ми зараз змінили і використовували. Якщо більше предметно, то в Конкурсі на неймінг було багато вдалих назв. Але також серед такої великої кількості пропозицій були й деякі невдалі, просто набір букв або такого відчуття, що пропонували перше слово, яке спало на думку.

Що зареєструвати Конкурс для створення фірмового стилю і логотипу, було багато гарних ідей, які сподобалися, і навіть наприкінці Конкурсу я вагалася, кого і яку роботу звернути переможцем.

— Чим вам сподобалися роботи-переможці в Конкурсах з неймінгу та розробки логотипу? За якими критеріями зробили вибір? Що було важливо?

— Спочатку ми обрали 5 найкращих робіт, потім вже зробили опитування серед команд і разом обирали переможця. Найголовніший критерій — для клієнта, а це батьки та діти, зрозуміла назва, логотип компанії. А ще важливо було, щоб фірмовий стиль та взагалі нашу компанію більше не асоціювали з російським брендом.

— Чи виправдали Конкурси ваші очікування? Чи отримати фрилансери відчути, що саме вам потрібно отримати в підсумку?

— Так, мої очікування від Конкурсу справдились, я задоволена результатом, серед переможців ми обрали саме ті роботи, які нам сподобалися і підходять для подальшої роботи.

— Чи користуєтеся ви отриманими результатами? Якщо так, то велика кількість реєстрацій на курсах після впровадження нового фірмового стилю?

У комплексній роботі разом з таргетованою рекламою, реєстрація на курси виросла в 3 рази від попередніх результатів.

— Також на сервісі ви працюєте з фрилансерами в проектах. Розкажіть, будь ласка, про свої враження від різних форматів роботи.

— Я працюю з багатьма фрилансерами через Freelancehunt, як індивідуально, так і через Конкурси. Всіма завершеними роботами задоволена, з деякими фрилансерами співпрацюю не вперше і вже довгий час.

— Розкажіть, будь ласка, про свої плани. Де ви будете використовувати фірмовий стиль та логотип? Що очікуєте від впровадження нового фірмового стилю?

— Ми вже використовуємо фірмовий стиль і логотип на нашому сайті та в соціальних мережах. Очікуємо, що він подобається нашим клієнтам, буде для них зрозуміліший і рідніший, адже ми використовуємо кольори прапору України, блакитний та жовтий.

— Чи рекомендуєте ви малому та середньому бізнесу звертатися до фрилансерів і чому? Коли варто звертатися до послуг фрилансерів?

— Так, звiсно, рекомендую. По-перше, це чудове співвідношення ціни та результату, який можна отримати. По-друге, співпрацювати успішніше як для роботодавця, так і для фрилансера.

Через опцію Сейф на сайті ви резервуєте вартість, і тільки після виконання роботи з усіма правками фрилансер отримує вартість.

І по-третє, це можливість отримати за допомогою Конкурсу велику кількість варіантів робіт і звернути саме ту, яка підходить найбільше.

Дякуємо Олені за таке цікаве інтерв’ю та бажаємо успіхів!

Висновки

Українізація бізнесу та розірвання зв’язків із країною-агресором — завдання кожного підприємця. Для цього потрібні досвідчені професіонали, які швидко та за доступний прайс впораються із завданням. Знайти їх можна на сервісі фрилансу Freelancehunt.

Наш кейс став доказом того, що за невеликі витрати замовник отримує багато варіантів на вибір та може звернути для себе найкращий з них.

Джерело: https://freelancehunt.com/blog/kieis-itshko-it-kursi-dlia-ditiei-3/

Related posts